طرح واکنش سریع راهداری در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه آغاز شد.


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/03/11
کد خبر: 1843162

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه:

فریبرز کرمی همزمان با آغاز دهه کرامت از اجرای طرح واکنش سریع با نام طوس در محورهای مواصلاتی کرمانشاه امروز چهارم خرداد ماه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: طرح واکنش سریع موسوم به طوس همزمان با آغاز دهه کرامت از امروز 4 خردادماه به منظور ارتقای سطح خدمات ارائه شده به کاربران جاده ای به منظور اطمینان از ایمنی راه ها و اجرای طرح هاست. رضایت شهروندان کرمانشاهی

وی در خصوص ایجاد شبکه حامیان مردمی دولت در اجرای طرح واکنش سریع طوس و اهداف آن، افزود: نیاز به اطلاع رسانی سریع برای رفع نقص از طریق سامانه 141 و خط تلفن است.

کرمی گفت: مشکلاتی که در مرحله اول قابل گزارش است شامل لکه گیری و ترمیم چاله های خطرناک، نظافت و شستشوی علائم و علائم ایمنی موجود، پاکسازی اجسام زائد از سطح و حاشیه معابر، رفع ایرادات تابلوها و تابلوها، تجهیزات ایمنی موجود، پرکردن تابلوها و علائم ایمنی موجود می باشد. در علائم در پیچ های سریع بدون علائم کافی، تعمیر عیوب آسیب دیده و خطرناک در حفاظت، تشخیص موقعیت های غیر منتظره و خطرناک، اطمینان از خطرات احتمالی منجر به تصادف یا بسته شدن جاده ها.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه افزود: هدف اصلی راه اندازی طرح واکنش سریع طوس، ارتقای سرعت خدمات جاده ای، اولویت بندی نیازهای اساسی هموطنان به منظور افزایش رضایت مسافران و دستیابی به اهداف است. دولت سیزدهم و نظارت او محبوب است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید