اصلاح 80 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834489

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد.

فریبرز کرمی گفت: امیدواریم با توجه به حذف 80 نقطه حادثه خیز کرمانشاه در سال های اخیر و اولویت بندی سایر نقاط حادثه خیز، به زودی شاهد روند تکمیل و حذف تمامی نقاط حادثه خیز استان باشیم. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: رفع نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه و تامین تردد در جاده ها از مهمترین برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان است. کرمانشاه.

وی افزود: تاکنون از 102 نقطه حادثه خیز در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه توانسته ایم 80 نقطه حادثه خیز را حذف و مرمت کنیم.

کرمی گفت: در صورت تکرار تصادفات، کارشناسان راهنمایی و رانندگی آن نقطه را بررسی و برای کاهش تصادفات در آن نقطه برنامه ریزی می کنند و در صورت شناسایی نقاط حادثه خیز جدیدتر با اولویت بالاتر، کارشناسان آن اداره به این نقاط رسیدگی خواهند کرد. «در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه دستورالعمل جدیدی برای شناسایی و اولویت بندی نقاط اورژانسی تصویب شده است، افزود: امیدواریم با توجه به حذف 80 نقطه از استان در سال های اخیر و اولویت بندی نقاط باقی مانده، به زودی شاهد روند تکمیل و رفع تمامی نقاط اورژانس باشیم. نقاط حادثه خیز «بیایید در روستا برخیزیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه گفت: سه نقطه حادثه خیز در پیچ اول مصلای صحنه، نقطه بادامی شکل فش و تقاطع روستای علی آباد غرب شهرستان اسلام آباد علاوه بر آن. به اطلاعیه ها تایید شده در سال 1400 بود.

کرمی خاطرنشان کرد: اصلاح نقاط حادثه خیز گردنه چنار در محور خسروآباد-گواره، تعریض و ایمن سازی سه راهی بیاشوش به روانسر، احداث دوربرگردان هریل آباد در صحنه به محور بیستون، گردنه بیدسره در صحنه. -محور خان کرمانشاه به همدان یکی از نقاط بهسازی شده سال گذشته است.

وی در خصوص عوامل مختلف مرتبط با وقوع تصادف جاده ای افزود: سه عامل خطای انسانی، وسیله نقلیه و جاده (محیط) در این امر نقش اساسی دارند.

کرمی گفت: شناسایی نقاط حادثه خیز برون شهری بسیار حائز اهمیت است، از این رو نقاط پرخطر در محورهای رصد شده همواره رصد می شوند و برنامه ریزی برای رفع و اصلاح آن ها در اولویت قرار خواهد داشت چرا که علاوه بر افزایش ایمنی راه ها اهمیت دارد. “به میزان قابل توجهی تصادفات رانندگی را کاهش می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید