ترمیم نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی ریگان در دستور کار قرار دارد


ساعت: 17:56
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885413

دهقان گفت: با رعایت حقوق عامه و با توجه به نگرانی مردم شهرستان ریگان در خصوص وقوع حوادث، دستورات قضایی لازم برای شناسایی و اصلاح نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی منتهی به این شهرک صادر شده است. این موضوع در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آرمان جواد دهقان، در حاشیه بازدید میدانی از نقاط حادثه خیز در محورهای مواصلاتی شهرستان ریگان گفت: تخریب قطعه پل در جاده ریگان به ایرانشهر مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. و امروز بازدید میدانی از این پل انجام شد.

رئیس قاضی ناحیه ریگان با بیان اینکه محورهای مواصلاتی این بخش استان کرمان را به برخی شهرستان های استان سیستان بلوچستان متصل می کند و از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: جلسه فوری با حضور رئیس اداره راه و شهرسازی منطقه در خصوص پیشگیری از وقوع جرم و کاهش تصادفات منجر به مرگ و جرح انجام شد و وضعیت برای تسریع در ساخت پل و نصب علائم هشدار دهنده به اداره مربوطه گزارش شد.

این ضابط قضایی با اشاره به اینکه استعفای استانداران در قوه قضائیه در دستور کار قرار گرفته است، اعلام کرد: مهلت قانونی برای رفع مشکل داده می شود و در صورت عدم رسیدگی در مهلت مقرر با قوه قضائیه برخورد خواهد شد. دستورالعمل قوه قضائیه برای استعفای استانداران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید