نقاط حادثه خیز استان قزوین در حال ترمیم است/ امکان مسیر یک طرفه به مناطق گردشگری استان در روز طبیعت

وی با اشاره به سالروز روز جمهوری اسلامی افزود: خدا را شکر می کنیم که در این برهه زمانی در زندگی توفیق داریم و باید قدردان آن باشیم چرا که به برکت شکر این نعمت ها برای ما بیشتر می شود. “

استاندار قزوین ادامه داد: یکی از تلاش های ما در محورهای مواصلاتی استان در سطح کشوری است چرا که در تعطیلات نوروزی 10 برابر تردد در جاده ها داریم که نشان از گستردگی کار دارد.

این مسئول گفت: باید در روز طبیعت به ترافیک توجه ویژه ای داشته باشیم و این خدمات باید برای مردم ملموس باشد و این موضوع در مرکز استان اهمیت بیشتری دارد.

علایی گفت: توصیه می کنم از ظرفیت گروه های جهادی برای مدیریت ترافیک در روز طبیعت استفاده کنید و انتظار داریم خدمات در مسیرهای منتهی به طبیعت گردی به گونه ای باشد که مردم نسبت به سال گذشته مقایسه مثبتی داشته باشند.

وی گفت: در ایام پایانی سال باید از امکانات دستگاه های متولی برای مدیریت ترافیک و اصلاح مسیرهای تردد استفاده شود و میراث فرهنگی نیز برنامه های مناسبی در مسیر تردد شهروندان ترتیب دهد.

استاندار قزوین گفت: استانداران نیز باید مسائل امنیتی و سایر خدمات را برای مسافران و مردم استان در نظر داشته باشند.

این مقام مسئول ادامه داد: بر اساس آخرین آمار وزارت کشور، کیش، چهارمحال و بختیاری و سیستان کمترین تصادفات و بیشترین تصادفات مربوط به استان های خراسان رضوی و مازندران است. در مجموع تصادفات در نوروز امسال 18 درصد کاهش داشته است.

استاندار قزوین با بیان اینکه تلاش ما بر این است که تصادفات را کنترل کنیم تا خانواده های کمتری آسیب ببینند، گفت: در سال 1401 بهسازی معابر و نقاط استان را به طور جدی در دستور کار قرار می دهیم و بیشتر هزینه می کنیم. بودجه به نفع مردم است.»

علایی گفت: استفاده از گروه های جهادی برای مدیریت ترافیک و ترافیک جاده ای ابتکاری بود که در استان قزوین راه اندازی شد.

وی در پایان بر مدیریت پسماند در روستاها و شهرداران روستاییان تاکید کرد و گفت: تسطیح یک طرفه مسیرهای منتهی به مناطق گردشگری و طبیعی سیزدهم فروردین نیز راهکار مناسبی برای جلوگیری از تصادفات و ترافیک در روزهای اخیر است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید