برای رفع نقاط حادثه خیز استان زنجان باید انرژی بیشتری سرمایه گذاری شود


ساعت: 09:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۶
کد خبر: 1816171

استاندار زنجان گفت: در سال آینده باید انرژی بیشتری در نقاط حادثه خیز سرمایه گذاری کنیم و به کیفیت راه ها نیز توجه کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; محسن افشارچی امروز پس از جلسه مشترک کمیته راهبری حوادث و ایمنی راه ها در زنجان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آنچه در این جلسه مورد تاکید قرار گرفت این بود که تمام تلاش ما این باشد که تلخی را به کانون های جاده های مختلف در روستاها وارد کنیم. برای هموطنان خود ایجاد نکنید.

وی با بیان اینکه ضمن اینکه دستگاه های مختلف نسبت به کار حساسیت بیشتری دارند، قطعا در تعطیلات نوروزی از مسیرها بازدید خواهم کرد، افزود: امسال در سال های آینده تا حد امکان حوادث تلخ استان را اصلاح کنیم.

افشارچی خاطرنشان کرد: مسئله اصلی این است که آمار دقیقی داشته باشیم و از پراکندگی حوادث ناگوار فراوان در استان اطلاع داشته باشیم تا بتوانیم منابع خود را در آنجا مستقر کنیم.

استاندار زنجان با بیان اینکه قرار شد اگر در جایی منابع کمتری داریم برویم و کمک بیشتری کنیم، گفت: هلال احمر باید تقویت شود و این کار باید انجام شود.

وی تاکید کرد: در سال آینده باید انرژی بیشتری در مکان های اضطراری سرمایه گذاری کنیم و به کیفیت راه ها توجه کنیم.

افشارچی گفت: باید مطالعه و تحلیل کنیم تا اگر در جایی نیاز به راه اندازی پاسگاه است بتوانیم این کار را انجام دهیم و لجستیک پلیس و راهنمایی و رانندگی را تقویت کنیم.

استاندار زنجان گفت: همه این کارها به یکباره انجام نمی شود اما وقتی آماری داشته باشیم قطعا بر اساس اعداد و ارقام می توانیم عملکرد و حرکت بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید