خطر نقاط حادثه خیز در جاده های خوزستان باید به حداقل برسد


ساعت: 15:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۸
کد خبر: 1814325

محمد هنچی گفت: بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور در حوزه راه های خوزستان است و در صورت توزیع و اجرای طرح ها باید شاهد سفر ایمن در جاده های خوزستان باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش رهیاب، محمد هنچی معاون عمرانی استاندار خوزستان روز چهارشنبه در نهمین جلسه کمیته اجرایی آیین نامه مدیریت حمل و نقل و ایمنی ترافیک خوزستان که در تالار معاونت عمرانی استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همه دستگاه های اجرایی در این کارگروه عضویت دارند و موظف به حضور در جلسه هستند و تمام فعالیت های ما باید معطوف به مسائل ترافیکی و ایمنی راه ها باشد.

وی با پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی در سال 1401 افزود: آژانس ها اقدامات برنامه ریزی شده قبل، حین و بعد از سفرهای نوروزی را بررسی و گزارش خود را در اولین جلسه سال آینده ارائه کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان گفت: استانداران نیز باید قبل از شروع طرح سفر به نوروز، برنامه های خود را به اداره ترافیک ارائه و موضوع را حل کنند.

حنچی بر استفاده از تمامی امکانات از جمله بسیج تاکید کرد و ادامه داد: در کنار حوزه حمل و نقل جاده ای، در حوزه ریلی نیز باید برای تسهیل در تردد مسافران اقداماتی انجام شود.

وی با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی باید در ایام نوروز در حال انجام وظیفه باشند، گفت: همه این دستگاه ها باید برای حوادث احتمالی آماده باشند.

معاون هماهنگی عمران استانداری خوزستان گفت: صدا و سیمای مرکز خوزستان نه تنها وظیفه اطلاع رسانی دارد، بلکه باید به عنوان عضوی از این کمیسیون برای ارائه برنامه های فرهنگی فعالیت کند.

حنچی بر لزوم افزایش ایمنی راه ها تاکید کرد و افزود: علاوه بر فعال سازی سامانه های اطلاع رسانی پیامکی، با نصب بیلبوردهای شهری، شماره اضطراری مسافران نوروزی در ورودی شهر ارائه شود.

وی با بیان اینکه خطر نقاط حادثه خیز تصادفات جاده ای در خوزستان باید به حداقل برسد، ادامه داد: بخش قابل توجهی از اعتبارات مصوب سفر استانی رئیس جمهور به منطقه خوزستان در صورت تخصیص و اجرای پروژه ها باید ایمن باشد. سفر در جاده های استان بیایید باشیم.

در این جلسه مقرر شد تا قبل از آغاز سال جدید پروژه هایی که تمامی الزامات ترافیکی را دارند به بهره برداری برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید