نقاط حادثه خیز یاسوج – پاتاوه به روشنایی مجهز می شود


ساعت: 18:00
تاریخ انتشار: 30.05.1401
کد خبر: 1891551

مدیرکل حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویراحمد:

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و حمل و نقل جاده ای کهگیلویه و بویار احمد به کمبود روشنایی و همچنین مشکلات جاده ارتباطی یاسوج به پاتاوه واکنش نشان داد و گفت: نقاط حادثه خیز یاسوج و پاتاوه به روشنایی مجهز می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ عابد محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس در خصوص مشکلات روشنایی راه ارتباطی یاسوج به پاتاوه و رفع مشکلات این جاده گفت: در شرایط فعلی اداره راه در سطح کشور باید نور را برای نقاط حادثه، مناطق روستایی و مقصد در نظر بگیرید.

مدیرکل حمل و نقل جاده ای و نگهداری راه های کهگیلویه و بویار احمد گفت: سیاست کلی مسیر برون شهری به روستاها برقراری روشنایی نقطه ای در تقاطع ها و نقاط حادثه خیز است.

وی به ایجاد روشنایی استاندارد و با کیفیت در مسیرهای ارتباطی با تونل ها و سایر محورهای کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و ادامه داد: در مصبر یاسوج به پاتاوه، چهارراه بیاره و سیشرد قبل از درشاهی نیوجرسی به همراه تیرهای برق نصب شد و ما حل مشکلات روشنایی

این مسئول گفت: در مسیر یاسوج به اصفهان در نقاطی مانند تل گاه، تقاطع جندی خوری و سایر نقاط حادثه خیز که دید کافی ندارند و همچنین مناطق روستایی در این مسیر، امکان نصب روشنایی وجود دارد. و مشکلات آنها را پیگیری کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید