اصلاح هندسی 10 جاده حادثه خیز استان کرمانشاه


ساعت: 16:20
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917781

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کرمانشاه بیان کرد؛

فریبرز کرمی گفت: هم اکنون در حال اصلاح هندسی حدود 10 نقطه حادثه خیز استان کرمانشاه هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد فریبرز کرمی در جمع خبرنگاران گفت: بیش از 600 نفر در مجموعه حمل و نقل و راهداری استان کرمانشاه برای اجرای طرح زمستانی در آمادگی کامل هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت 24 ساعته 46 راهداری در جاده های استان، افزود: این 600 نفر به صورت 24 ساعته در این محورها به صورت دائم و موقت فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای ارائه خدمات راهداری در فصل سرما و یخبندان انجام شده است، گفت: بیش از 45 هزار تن ماسه و نمک خریداری و ماشین آلات برف روبی تجهیز و در ایستگاه های راهداری مستقر شده است.

کرمی تصریح کرد: همچنین 486 دستگاه انواع ماشین آلات راهداری سبک، سنگین و نیمه سنگین برای طرح زمستانی در اختیار راهداران قرار گرفته است تا در زمان بارندگی در اسرع وقت برف روبی و پاکسازی جاده ها را انجام دهند.

وی افزود: فعالیت هایی از جمله روکش آسفالت، سیستم خط کشی، نصب علائم راه، لایروبی دهانه پل ها، بستر رودخانه ها و نصب نیوجرسی و تعویض علائم ایمنی تخریب شده برای فصل سرما انجام شده است.

این مسئول در ادامه با بیان اینکه در حل نقاط حادثه خیز رتبه اول کشور را کسب کرده ایم، گفت: در سال های اخیر 102 نقطه حادثه خیز در استان کرمانشاه شناسایی شده است.

وی گفت: از این تعداد حدود 10 نقطه حادثه خیز باقی مانده است که هم اکنون در حال تعدیل اصلاح هندسی این نقاط هستیم.

این مسئول گفت: همچنین سه سال متوالی در کاهش تلفات تصادفات جاده ای با همکاری پلیس رتبه اول را کسب کرده ایم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید