احیای کارخانجات نیمه فعال میاندورود در راه است/ لزوم اصلاح ایرادات هندسی دوربرگردان ورودی سورک


ساعت: 19:56
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834909

علی طالبی از برنامه‌ریزی برای احیای کارخانه‌های نیمه‌فعال و تعطیل در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا از صاحبان و مدیران کارخانه‌ها دعوت کرده‌ایم تا کارخانه‌ها و مشکلات آن‌ها را بررسی کنند تا کارخانجات احیا و اشتغال‌زایی شود. شهرستان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، علی طالبی امشب در نشست هم اندیشی با فعالان شبکه های اجتماعی، خبرنگاران و مدیران رسانه های استان که در محل استانداری برگزار شد، ضمن استقبال از پیشنهادات و انتقادات خبرنگاران در خصوص مشکلات شهرستان، اظهار داشت: این روز را به مردم تبریک می گویم. پیشرفت و رفع مشکلات مردم.

طالبی تقویت بصری ورودی های میاندورود را به عنوان شهری دارای فرصت های گردشگری، کشاورزی، تولیدی و غیره مهم دانست و افزود: در سال های اخیر میاندورود به خوبی به مردم معرفی نشده است و این موضوع نیازمند حمایت رسانه ای است. “

وی در خصوص مشکلات متعدد شهروندان و مسافران پس از احداث دوربرگردان ورودی شهر سورک، خاطرنشان کرد: پس از مسئولیت خود در منطقه، دوربرگردان را در نظر گرفتم و تصمیم گرفتم مشکلات هندسی این دوربرگردان را اصلاح کنم تا ببینیم. رضایت مردم است.”

فرماندار میاندورود با بیان اینکه رسیدگی به مردم دغدغه من است و از هر فرصتی برای رفع مشکلات استفاده خواهم کرد، گفت: برای شکوفایی میاندورود.

طالبی با دعوت از سرمایه گذاران برای ورود به عرصه گردشگری، کشاورزی و صنعت میاندورود تصریح کرد: در حوزه گردشگری شهرستان میاندورود دارای فرودگاه، راه آهن، جنگل و دریا است که ظرفیت های زیادی برای سرمایه گذاری دارد.

وی گفت: شهرستان میاندورود در بخش کشاورزی یکی از قطب های مهم تولید برنج، مرکبات، هلو و شلیل در کشور است که با ورود سرمایه گذاران به این بخش و توسعه مکانیزاسیون و ایجاد هیدروپونیک. گلخانه ها قطعا شاهد افزایش تولید و رونق خواهیم بود.

فرماندار میاندورود از برنامه های خود برای احیای کارخانه های نیمه فعال و تعطیل شده در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا از کارخانه داران و مدیران کارخانه ها دعوت به عمل آوردیم تا با بررسی فعالیت کارخانجات و مشکلات آنها، احیای کارخانه ها و ایجاد اشتغال در دولت را بررسی کنند. “شهر.

در این نشست فعالان شبکه های اجتماعی، خبرنگاران و مدیران رسانه های استان به بیان ظرفیت ها، فرصت ها و مشکلات شهرستان پرداختند و راهکارهایی ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید