اصلاح تقاطع هندسی شهر یزد در دستور کار قرار گیرد


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917161

سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد گفت: انتظار می رود شهرداری و معاونت معماری و شهرسازی تغییر تقاطع هندسی شهر را برای کاهش ترافیک شهر یزد در اولویت قرار دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا، عزیزالله سیفی امروز در صد و سومین جلسه علنی این شورا اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا، استفاده از وسایل نقلیه عمومی کاهش یافته و مردم از وسایل نقلیه شخصی استفاده می کنند که در نتیجه در دسترس بودن وسایل نقلیه زیاد است. باعث ایجاد ترافیک عمومی در شهر شد.

وی افزود: بر این اساس از شهرداری و معاونت معماری و شهرسازی انتظار می رود تغییر تقاطع هندسی شهر را برای رفع مشکلات ترافیکی در اولویت قرار دهند. خوشبختانه پروژه رینگ شهر در شمال شرق شهر یزد نیز در حال انجام است و با تکمیل آن به رفع مشکلات ترافیکی کمک می کند.

رئیس شورای شهر تصریح کرد: همچنین تعدادی از طرح های ترافیکی به شورای ترافیک استان ارسال شده است که خوشبختانه اکنون در دستور کار آن شورا قرار دارد و برخی از طرح ها از جمله صاحب الزمان (عج) ) زیرگذر و اصلاحیه طرح میدان ماتم تصویب و به شهرداری ابلاغ شده است.

صفی ادامه داد: امیدواریم با اجرای این گونه طرح ها و اصلاحات هندسی لازم و همچنین استفاده بیشتر از خودروها، شاهد بار ترافیکی سنگین در نقاط مختلف شهر نباشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید