رفع 24 نقطه حادثه خیز در جاده های کرمانشاه


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904660

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان کرمانشاه اعلام کرد؛

فریبرز کرمی گفت: از ابتدای امسال تاکنون 24 نقطه در 9 شهرستان استان کرمانشاه به عنوان امانت حذف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مرصاد نیوز با اشاره به حذف 80 نقطه پرتصادف از 102 نقطه حادثه خیز استان کرمانشاه گفت: سابقه تصادفات مکرر در این نقاط وجود دارد که با شناسایی بررسی پلیس راهور و کارشناسان راه.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بهسازی و ایمن سازی بیش از 80 درصد نقاط حادثه خیز خبر داد و افزود: تا پایان سال گذشته 80 مورد از کل نقاط پرحادثه کرمانشاه. استان، ایمن شده اند و تنها 22 مکان باقی مانده است.

کرمی تصریح کرد: از ابتدای سال تاکنون 24 نقطه پرحادثه توسط ادارات کل شهرستان های استان کرمانشاه رفع شده است که دو نقطه میرازیزی و سیاههور در اسلام آباد غرب، پنج نقطه پرتصادف پاوه شامل دو نقطه است. در محور گرنه شمشیر، دو نقطه در محور باینگان و یک نقطه در محور نوسود، یک نقطه در محور بیگریزایی گیلانغرب، چهار نقطه در محورهای بازان، بنی لوان و ثلاث واقع در شهرستان جوانرود بهسازی و ایمن سازی شده است.

وی افزود: سه نقطه حادثه خیز در محور روستای هه رود، نیلگ و باریه خانی در دالاهو، دو نقطه حادثه خیز در محور قلقله، بزمین آباد شیخ صالح به ازگله در ثلاث باباجانی، تعریض جاده کمربندی هرسین تا نورآباد در هرسین سه نقطه مرتفع تقاطع حسن آباد، کانی شریف، پیام نور واقع در روانسر و سه نقطه پل سرتیپ، تعریض پل محور اسلام آباد در غرب مرز یادمان شهدا و چهارزبر و تعریض پل چقارضا توسط مدیریت شهری کرمانشاه تامین می شود.

به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه، با توجه به محدودیت اعتباری که برای ایمن سازی نقاط حادثه خیز وجود دارد، مناطق پرخطر در اولویت قرار دارند.

کرمی با اشاره به تفاوت در روند ایمن سازی نقاط حادثه خیز تصریح کرد: برخی مناطق با نصب تابلو، علائم ایمنی، نصب نیوجرسی، نصب چراغ های روشنایی و چشمک زن و … ایمن سازی می شود اما برای برخی مناطق پروژه هایی مانند ساخت روگذرها و زیرگذرها نیاز به منابع مالی قابل توجهی دارد و از سوی دیگر در برخی موارد به دلیل حضور مخالفان اجتماعی سرعت فرآیند ایمن سازی کاهش می یابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید