اصلاح 29 مورد از 67 نقطه حادثه خیز استان اصفهان


ساعت: 21:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۳
کد خبر: 1889911

مسئول پیگیری و رفع تصادفات و سبزسازی معابر اعلام شد.

مسئول ردیابی و اصلاح نقاط پرحادثه و محوطه سازی راه ها گفت: در حال حاضر 67 نقطه حادثه خیز در استان اصفهان شناسایی شده که همه آن ها کشف و 29 مورد به طور کامل اصلاح شده است. در جاهای دیگر اقداماتی برای افزایش میدان دید با حفاری انجام شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نوید کازرونی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی گفت: از 67 نقطه حادثه خیز مصوب استان، 29 نقطه در سال های اخیر با اقدامات کوتاه مدت از جمله کشف و ایمن سازی و افزایش دید و اقدامات میان مدت از جمله احداث تقاطع های غیرهمسطح و … تثبیت شده است. تنظیمات هندسی سه راهی ها و با تایید پلیس راه استان تعدادی دیگر از این نکات پس از اقدامات امسال اصلاح می شود.

مسئول ردیابی و رفع نقاط پرتصادف و محوطه سازی راه ها گفت: در حال حاضر 67 نقطه پرتصادف در استان اصفهان شناسایی شده که همگی کشف و 29 مورد آن به طور کامل اصلاح شده است. در جاهای دیگر اقداماتی برای افزایش میدان دید با حفاری انجام شده است.

وی افزود: با ساخت باند دوم بسیاری از این مسائل برطرف می شود. لازم به ذکر است علاوه بر نقاط ذکر شده 51 نقطه دیگر نیز وجود دارد که مستعد تصادف نیستند اما دارای تصادف هستند. این نکات نیز آشکار می شود. جهت تثبیت نقاط پرتصادف و تصادفات جداگانه برای هر نقطه، طرح های مورد نظر توسط این اداره کل ارائه می گردد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید