استقلال باز هم پنالتی را از دست داد؟ | روز جدید

استقلال باز هم پنالتی را از دست داد؟  |  روز جدید

نوذر رودنیل در خصوص قضاوت کوپال ناظمی در دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان گفت: ناظمی و همکارانش با وجود برخی اشتباهات با توجه به حساسیت بازی و شرایط جدول قضاوت نسبتا خوبی داشتند. این در شرایطی بود که هواداران استقلال فشار زیادی به داور وارد کردند. اشتباه داور و اخطارهایی که داد درست بود اما در دقیقه 18 یک پنالتی به نفع مهدی کایدی اعلام شد که ناظمی چون در موقعیت خوبی قرار نداشت آن را به صدا در نیاورد.

وی افزود: پنالتی دقیقه 43 نیز کاملا به سود استقلالی ها درست بود اما در صحنه گل مهدی میمی زاده به استقلال زاویه تلویزیون چندان مشخص نبود و البته باز هم همان صحنه را نشان ندادند، بنابراین می توانیم قضاوت بهتری از عملکرد داور داشته باشیم. به طور قطع نمی توان گفت که مهاجم صنعت نفت در کمین بوده است یا خیر.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان درباره کارت زرد ریکاردو ساپینتو در دقیقه 69 توضیح داد: چون ساپینتو کارت زرد گرفت، علی فیروزی (رئیس صنعت نفت) به دلیل حمله این دو به یکدیگر باید اخطار می گرفت. تماس با دست دروازه بان صنعت نفت در دقیقه 85 درست بود و 7 دقیقه وقت اضافه داور نیمه دوم به درستی تشخیص داده شد. همچنین 1 دقیقه و 30 ثانیه ای که بعد از وقت اضافه اعلام کرد نیز منطقی بود.

دیدگاهتان را بنویسید