داور پنالتی ما را از دست داد/ نگران آینده استقلال هستیم


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1301/05/24
کد خبر: 1890142

مدیر تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی در اولین بازی ما چنین اشتباهاتی رخ می دهد طبیعی است که نگران آینده باشیم و امیدواریم این نگرانی اشتباه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بیژن طاهری در خصوص قضاوت بازی استقلال و سپاهان گفت: فکر می کردیم بعد از پایان لیگ، داوران بعد از کمی استراحت با تمرکز بیشتری وارد مسابقات شوند اما در بازی مقابل سپاهان دیدیم که بیژن حیدری با وجود تجربه بالایی که دارد، اصلاً روی بازی تمرکز نمی کند.» نبود.

وی افزود: برای من عجیب است که چطور صحنه پنالتی آرمان رمضانی را دید اما سوت نزند یا رشید مظاهری به یکی از پاهایش ضربه زد و روی زمین افتاد اما آقای حیدری خطای جعفر سلمانی را اعلام کرد. داوران توجه بیشتری را معکوس کنند. ما نمی خواهیم داوران به نفع ما بازی کنند، فقط عدالت می خواهیم. داوران باید تمرکز و دقت بیشتری داشته باشند. مسابقات قهرمانی امسال سخت تر از مسابقات قبلی است و لازم است داوران آمادگی جسمانی و روحی خوبی داشته باشند.

سرپرست استقلال گفت: از حیدری انتظار خیلی بیشتری داشتیم. استقلال در سال های اخیر بارها به دلیل اشتباهات داوری شکست خورد و امیدواریم در فصل جاری دیگر شاهد این اتفاقات نباشیم و عدالت از سوی داوران داخل زمین اجرا شود. داوران عزیز اگر فکر می کنند تمرکز کافی ندارند بهتر است به مسئولان فدراسیون بگویند به جای آنها در بازی ها از شخص دیگری استفاده کنند.

طاهری تصریح کرد: به هیچ وجه به دنبال توجیه شکست مقابل سپاهان نیستیم و قطعا تلاش می کنیم با کسب نتایج بهتر در آینده دل هواداران را شاد کنیم و این نتیجه را جبران کنیم، اما واقعیت این است که از این شکست ضربه خوردیم. داوری مقابل سپاهان به همین دلیل از داور مسابقه شکایت کردیم. امیدوارم به این شکایت رسیدگی شود و داور این مسابقه بررسی شود. وقتی اشتباهاتی از این دست در بازی اول ما رخ می دهد، طبیعی است که نگران آینده باشیم و امیدوار باشیم که نگرانی هایمان نابجا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید