استقلال در این مورد قهرمان می شود

استقلال در این مورد قهرمان می شود

میشم منیعی بازیکن سابق استقلال و مشاور ارشد مدیرعامل این گروه در خصوص اتفاقات اخیر باشگاه استقلال و بازی پیش رو اظهاراتی را بیان کرد.

وضعیت استقلال بعد از برد مقابل مس کرمان چگونه است؟

خدا را شکر دومین برد متوالی را کسب خواهیم کرد تا در صدر جدول حرکت کنیم. نتایج دو هفته اخیر ثابت کرد که شکست استقلال در هفته اول اتفاقی بوده است.

اما بسیاری از کارشناسان معتقدند استقلال مقابل سپاهان خوب نبود؟

واسه همین میگم اینطوری شد! به هر حال کادر فنی جدید به تازگی این تیم را تحویل گرفته و مشخص است که شرایط تیم مسابقه به مسابقه بهتر می شود. همچنین سپاهان در بازی اول با دو اشتباه فردی موفق شد استقلال را شکست دهد و در غیر این صورت در تهران تیمی برای پیروزی مقابل ما نبود. با این حال این بازی تمام شده و حالا به فکر جبران امتیازات از دست رفته در هفته های آینده هستیم.

بازی نفت مسجد سلیمان را چگونه پیش بینی می کنید؟

همه مسابقات برای استقلال سخت است. هیچ بازی آسانی در لیگ برتر وجود ندارد. با نگاهی به نقل و انتقالات انجام شده در تابستان متوجه می شویم که همه تیم ها در همه پست ها تقویت شده اند، اما فراموش نکنیم که استقلال هدف بزرگ تری دارد و می خواهد عنوان قهرمانی فصل گذشته خود را تکرار کند.

بازی ساعت 20:30 برای استقلال سخت نیست؟

نه! ضمناً در این زمان هوای مسجد سلیمان خنک تر است. شاید اگر این مسابقه ساعت 5 یا 6 بعد از ظهر برگزار می شد، برای ما سخت می شد، اما اعضای تیم 24 ساعت زودتر به آنجا می رسند و در زمانی که هوای مسجد سلیمان خیلی گرم نیست، می توانند با استراحت کافی به میدان بروند. فقط امیدوارم شرایط چمن خوب باشد.

نظر شما در مورد اضافه شدن کمک داور ویدیویی به مسابقات لیگ برتر چیست؟

این باید خیلی زودتر اتفاق می افتاد. تقریبا چندین سال است که اکثر لیگ های معتبر دنیا از کمک داور ویدیویی استفاده می کنند و بسیاری از کشورهای توسعه نیافته و جهان سوم دارای کمک داور ویدیویی هستند. اما نکته مهم اینجاست که با توجه به اشتباهات داوری فراوانی که در سال های اخیر برای استقلالی ها رخ داده، اگر کمک داور ویدیویی بیاید، قهرمانی استقلال تضمین شده است. چون در این صورت هیچکس نمی تواند حق استقلال را بخورد و این برای رقبا خطرناک است.

در بحث حق پخش و اختلافات استقلال و تلویزیون چطور؟

کمیته حقوقی باشگاه با جدیت به این موضوع رسیدگی می کند و هرگز در این زمینه گمراه نخواهیم شد. سردار عیارلو به قول خود وفادار است و معتقد است که حق پخش تلویزیونی متعلق به هواداران است. او روی این موضوع بسیار حساس شده و امیدوار است بتوانند مبلغ زیادی را که باید به استقلال داده شود به باشگاه برگردانند.

فکر می کنی استقلال در این زمینه موفق شود؟

چرا که نه؟ وقتی همه چیز مشخص و مشخص باشد و استقلال حق قانونی خود را بخواهد طبیعتاً مراجع قانونی مربوطه در این زمینه به ما حق می دهند و در نهایت حق پخش تلویزیونی استقلال پرداخت می شود. به هوادارانی که همیشه از استقلال حمایت می کنند قول می دهم که باشگاه استقلال به طور جدی با این موضوع برخورد کند. چون وقتی این پول به باشگاه استقلال می رسد قطعا تاثیر مثبتی روی کل باشگاه خواهد گذاشت و آن را زیر و رو می کند. هم در بحث پرداخت بدهی، هم در بحث جذب نیرو و هم در ایجاد و تجهیز زیرساخت ها.

دیدگاهتان را بنویسید