استقلال هنوز در اردوی حجازی حذف نشده است

استقلال هنوز در اردوی حجازی حذف نشده است

در روزهای پایانی هفته گذشته مهمترین خبر باشگاه استقلال مربوط به پرداخت بدهی آندره آ استراماهونی و جلوگیری از اخراج احتمالی استقلالی ها از رقابت های بعدی لیگ قهرمانان آسیا بود.

این موضوع تا حدی برای بازیکنان استقلال حائز اهمیت بود که پس از پایان بازی مقابل ذوب آخان، به جای تمجید از عملکرد خود مقابل حریف سرسخت اصفهانی و پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم – که در بازی اول موفق به شکست آن شدند. با گل به خودی موضوع احتمال خروج از لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کردند و مشکلات خود را با رسانه ها در میان گذاشتند!

اخبار دریافتی از اردوی تیم استقلال پس از این دیدار در کمپ زنده یاد حجازی حکایت از ماجراهای جالبی دارد.

افراد نزدیک به استقلال به صحبت های بازیکنان روز بعد از بازی مقابل ذوب آچان در کمپ زنده یاد حجازی درباره سقوط از لیگ قهرمانان آسیا اشاره کردند. شاید باورش سخت باشد اما بازیکنان استقلال هنوز نمی توانند باور کنند تیمشان از رقابت های آسیایی حذف شده است.»

ظاهرا برخی از شاگردان ساپینتو همچنان امیدوارند که مسئولی در فدراسیون و وزارت ورزش اقدام کند تا استقلال بار دیگر در جمع تیم های آسیایی لیگ برتر بماند و باورشان نمی شود که تیمشان حذف شده باشد!

با نگاهی به صحبت های بازیکنان استقلال در میکسدزون ورزشگاه آزادی بعد از برد مقابل ذوب آهن می توان دریافت که چقدر روی حضور در لیگ قهرمانان آسیا برای گرفتن پاداش معنوی قهرمانی فصل قبل خود حساب باز کرده اند.

آرش رضوند یکی از بازیکنانی بود که در صحبت های خود به صراحت و مستقیم به این مشکل اشاره کرد و گفت: وقتی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال آن را پاداشی برای تیم قهرمان نمی دانند، ورود ما به لیگ قهرمانان آسیا می تواند باشد. تنها پاداش معنوی بچه های استقلال به خاطر زحمتی که در فصل گذشته در ازای قهرمانی استقلال متحمل شدند.

باید توجه داشت؛ برخی از مدیران سابق استقلال مانند کاظم اولیایی که یکی از اعضای کمیته مجوزهای حرفه ای آسیا است، احتمال یک فرصت یک ماهه برای استقلال برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا را مطرح کردند.

دیدگاهتان را بنویسید