استکبار ستیزی یک واجب است/ هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است

ساعت: 11:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781529

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

سردار قاسمی با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی و اسلام ضد استکباری است، گفت: ما انقلاب کردیم و برای حفظ هویت انقلاب اسلامی این همه شهید دادیم و دادیم. از مظلومان حمایت کنید و با استکبار در کشور مبارزه کنید و این سیاست درستی در برابر ظلم و ستم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هوارستان، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی صبح امروز در مراسم 13 آبان بیرجند گفت: استکبار حامل روحیه تجاوز، نفوذ و سلطه است.

وی افزود: استکبار حق ندارد، بلکه می خواهد آن حق را به زور بگیرد، مانع رشد و توسعه ملت ها شود و آنها را حفظ کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: سیره، بستر و روش حق همواره مبارزه با استکبار بوده است.

سردار قاسمی گفت: استکبار در برابر حق و نور قیام می کند و هرگز بین باطل و حق تفاهم و وحدت نخواهد بود.

وی افزود: کسانی که می گویند با کدخدا می شود منافق و دروغگو هستند چرا که آرمان های شهدا، قانون اساسی و قوه قضائیه زندگی با کده را نمی پذیرد و حق نمی دهد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی افزود: اگر به عملکرد انبیا علیه طاغوت ها نگاه کنیم، خواهیم دید که نمی توانیم با استکبار و دشمن مقابله کنیم.

هویت انقلاب اسلامی استکبارستیزی است / استکبارستیزی ما را امام و ولایت حفظ می کند

سردار قاسمی با بیان اینکه هویت انقلاب اسلامی و اسلام ضد استکباری است، تاکید کرد: ما انقلاب کردیم و برای حفظ هویت انقلاب اسلامی این همه شهید دادیم و دادیم. از مظلومان حمایت کنید و با استکبار در کشور مبارزه کنید و این سیاست درستی در برابر ظلم و ستم است.

گفت: استکبار ما را امام و ولایت حفظ می کند. آرمان بلند و قوی این است که اسلام به عنوان رهبر و امام خود دشمنانی دارد که باید با آنها مبارزه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: آرمان والای رهبری بزرگ است. انقلاب زمانی که بخواهد بزرگ و الهی باشد نیاز به رهبری بزرگ و ملت بزرگ دارد.

سردار قاسمی گفت: در دنیا کشوری را می‌شناسید که مردم آن ۴۳ سال به رهبری یک مرد در مقابل دشمن بایستند و به آرمان‌های بزرگ و والای خود پایبند باشند؟ جمهوری اسلامی ایران که چنین است.

وی گفت: رهبر کبیر ایران اسلامی و مردم بزرگ و شهیدپرور با آرمان های الهی در ایران عزیز با بزرگترین دشمن و دشمنی های مختلف از نظامی گرفته تا اقتصادی و سیاسی مواجه بوده اند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه آمریکا تمام کشورهای آمریکای لاتین را یکی پس از دیگری اشغال کرده است، گفت: آمریکا هم قصد داشت ایران را اشغال کند اما ناکام ماند.

بدون تکیه بر ظالم در برابر استکبار مقاومت کنید

سردار قاسمی افزود: زمانی می توانیم با استکبار مخالفت کنیم که به ظالم تکیه نکنیم و به قرآن عمل نکنیم، تکیه بر ظالم حرام است.

وی گفت: راه مبارزه با استکبار، تکیه بر شاخص ها و سنجش با قرآن و شاخص های علمی و دینی است. در هیچ جای قرآن اجازه نمی دهد زیر بار ظلم و ستم برویم.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ما تا آخر ایستاده ایم و تا روزی که در دنیا ظلم، ظلم و ستم باشد، ایستاده و می جنگیم.

سردار قاسمی با بیان اینکه می توان تحت حمایت و رهبری یک فرد شایسته قرار گرفت، گفت: باید از رهبری شایسته حمایت کنیم و تدابیر او را دنبال کنیم.

وی گفت: تکبر یک تکلیف است. همه شهدا و صالحان و هشت نفر با استکبار مواجه شدند.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی درباره راهبرد و راهبرد آمریکا در ایران و جهان گفت: در حال حاضر استراتژی آمریکا در خاورمیانه غارت منابع نفتی است و آمریکا باید منطقه را ترک کند.

سردار قاسمی به اشغال و جنگ بی خون آمریکا اعم از عراق، کویت، سوریه و دیگر کشورها اشاره کرد و گفت: یکی از مسائلی که امروز مهم است و آمریکا باید از خاورمیانه خارج شود، بازگشت آمریکاست. کشورها به منابع انرژی، از جمله نفت.

وی به اقدام آمریکا اشاره کرد و افزود: متأسفانه آمریکا در بحث عرفی شدن ادیان، جوامع اسلامی، مدارس، دانشگاه ها، حوزه های علمیه و تشکل های دینی بیرون آمده است که باید مراقب و با بصیرت برخورد کرد.

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: آمریکا در بحث حمایت از بازار سرمایه و بازارهای جهانی در بحث برجام و عفیاطف قصد دارد در کشورهای مختلف از نظر اقتصادی تسلط داشته باشد.

سردار قاسمی گفت: در بحث سازماندهی گروه های جنایتکار از جمله القاعده، داعش و دیگر گروه های تروریستی به فکر ایجاد رعب و وحشت بود.

وی به هدیه استکبار به ایران قبل از انقلاب اشاره کرد و افزود: حمایت از شاه و جنایات او کودتای 28 مرداد، تصویب لایحه تسلیم، وضعیت ساواک و سه گوشه دشمنی آمریکاست. “

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی گفت: سلاح های شیمیایی صدام، ایجاد شبکه های ماهواره ای، جنگ های رسانه ای، تهدید همیشگی ایران، ترور شهیدان هسته ای و شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس است. همچنین نمونه هایی از این جنایات.

فعالیت های امروز استکبار در سال 1400

سردار قاسمی در خصوص فعالیت های امروز استکبار در ایران در سال 1400 گفت: بسیج گسترده گروه مشترک آمریکا و اسرائیل علیه ایران، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انتخاب بایدن به گونه ای بود که برخی از آقایان در ایران برای موفقیت بایدن دعا کردند. . «قرآن می خواند و اشک می ریخت که اگر بایدن رئیس جمهور آمریکا شود ما را از دست ترامپ نجات می دهد! اما چه اتفاقی افتاد؟ ایران با انتخاب بایدن چه عایدی کرد؟

وی ادامه داد: با انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا، تحریم ها علیه ایران حفظ شد. او نمی تواند اشتباه کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: امام خمینی(ره) بارها فرموده اند ما آمریکا را زیر پا می گذاریم و له می کنیم. «ایالات متحده یک دشمن بزرگ است: ایالات متحده هیچ غلطی نمی تواند بکند.

سردار قاسمی گفت: مقام معظم رهبری در طول 35 سال 3500 بار گفته اند که آمریکا قابل اعتماد نیست و نباید به آن اعتماد کرد اما عده ای 3500 بار از آنها سرپیچی کردند و دوباره به ایشان اعتماد کردند و دیگر با آمریکا تماس نگرفتند.

وی گفت: ایالات متحده باید بداند که امروز پایان دوران خانه به خانه است. ایران قوی است اما باید در مقابل آمریکا قویتر باشد، زیرا ما آمریکا را ضعیف نمی دانیم بلکه آمریکا را درمانده و پوچ می دانیم.

آمریکا خالی و بی پناه است

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی به پوچ بودن آمریکا اشاره کرد و افزود: مراسم تحلیف رئیس جمهور ایران اسلامی در چه شرایطی برگزار می شود و شرایط تحلیف ریاست جمهوری چگونه است. رئیس جمهور ایالات متحده؟: «برای برگزاری مراسم تحلیف، ایالات متحده بارها از ایالت ها خواسته است که تا پایان مراسم در کاخ سفید آرامش خود را حفظ کنند.

سردار قاسمی به امنیت در ایران و منطقه اشاره کرد و افزود: امروز آثار افول آمریکا مشخص است.

وی افزود: ملت بدون رهبر زندگی ندارد، به کشورهای مصر، تونس، الجزایر و افغانستان نگاه کنید، نبود این کشورها به دلیل نبود رهبری است.

امت باید نسبت به امام و آرمان های او تصور داشته باشد

فرمانده سپاه انصارالرضا علیه السلام خراسان جنوبی با بیان اینکه در ایران آرمان های زیادی داریم، تاکید کرد: امت باید به امام و آرمان ها فکر کند وگرنه جریان کربلا من حسن (ع) دارم. ) و من علی (ع) ) تکرار خواهد شد.

سردار قاسمی گفت: اگر بصیرت نباشد امام تنها می ماند. بصیرت ملت می تواند امام را قوی و مقتدر کند.

وی با بیان اینکه روز استکبار ستیزی پیام های زیادی دارد، افزود: یکی از پیام ها این است که به آرمان های انقلاب و فرمایشات مقام معظم رهبری عمل می کنیم و این پرچم را به صاحب اصلی آن می دهیم. -زمان(عج)».

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید