اسرائیل ایران را تهدید کرد/ دست بالای اسرائیل و توانایی های آن را خواهید دید اگر…

اسرائیل ایران را تهدید کرد/ دست بالای اسرائیل و توانایی های آن را خواهید دید اگر…

روز جدید لاپید در کنایه خود تصریح کرد: اگر ایران به تلاش برای دستیابی به سلاح هسته ای ادامه دهد، اسرائیل دست بالا و توانایی های خود را خواهد دید.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بار دیگر برای حفظ مواضع خود علیه جمهوری اسلامی ایران سخنانی مبالغه کرد.

پایگاه خبری وای نت در گزارشی به ادعاها و کنایه های یایر لاپید پرداخت و نوشت: نخست وزیر اسرائیل در بازدید از پایگاه هوایی نفاتیم که جنگنده های اف-35 در آن مستقر هستند، ایران را تهدید کرد.

به گزارش این رسانه عبری، سخنان لاپید در حالی مطرح شد که دیوید بارنیا، رئیس موساد به واشنگتن سفر کرد تا مقامات آمریکایی را متقاعد کند که توافق هسته ای را امضا نکنند.

لاپید علاوه بر اغراق‌های خود همچنین اعتراف کرد که با وجود تلاش‌های فراوان، هنوز مطمئن نیست که موفق به جلوگیری از امضای توافق هسته‌ای آمریکا شده است.

ادعای نخست وزیر رژیم صهیونیستی در حالی مطرح می شود که تعدادی از کارشناسان برجسته رژیم صهیونیستی از جمله ایهود اولمرت، نخست وزیر پیشین این رژیم، اذعان کرده اند که اسرائیل توانایی حمله تمام عیار به تاسیسات هسته ای ایران را ندارد.

برخی کارشناسان می گویند سخنان نخست وزیر رژیم صهیونیستی بیشتر جنبه مصرف داخلی دارد و یکی از حربه های تبلیغاتی وی در آستانه انتخابات کنست محسوب می شود.

دیدگاهتان را بنویسید