اسناد فاش شده از “MI6” نشان می دهد که دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب باز کرده است

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1797259

حیدری گفت: اسناد لو رفته از ME Six نشان می دهد که دشمن بر کاهش جمعیت و نابودی کشور تکیه کرده است، باید با بصیرت و بینش عمیق در این زمینه عمل کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه دشمن بر کاهش جمعیت ایران تکیه کرده است، گفت: بحث جمعیت ملی است و نباید در این زمینه افراط کرد. “

کمال حیدری صبح یکشنبه در نشست توجیهی اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانان در وزارت بهداشت، اظهار داشت: با توجه به تولید داخلی واکسن کرونا، در شرایط اقتصادی کنونی این واکسن توسط ستاد کل کشور ممنوع شده است. هفته های آینده

معاون بهداشتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه چشم انداز دولت تقویت زیرساخت های سامانه شبکه بهداشت و درمان است، افزود: بهبود زیرساخت های سامانه های الکترونیکی از ضروریات مورد توجه دولت است.

وی با تاکید بر اجرای طرح پزشک خانواده تصریح کرد: اجرای سامانه پزشک خانواده و نظام ارجاع به بلوغ نظام سلامت کشور می انجامد.

حیدری با بیان اینکه نقش خانواده در سلامت جسمی و روانی مردم محوری است، افزود: مردم برای تشکیل خانواده ابتدا به وزارت بهداشت مراجعه می کنند، بنابراین وظیفه ما افزایش جمعیت است و باید در این راستا تلاش کنیم. “

معاون بهداشت وزارت بهداشت ادامه داد: اقدامات افزایش جمعیت باید همراه با بصیرت باشد و همانطور که دشمنان سال هاست برای کاهش جمعیت برنامه ریزی کرده اند، باید در این راستا گام برداریم. با برنامه ریزی درست.”

دشمن روی کاهش جمعیت ایران حساب باز کرده است

وی با بیان اینکه اسناد لو رفته ME Six نشان می دهد دشمن روی کاهش جمعیت و نابودی کشور حساب باز کرده است، افزود: باید در این زمینه با بصیرت و عمق عمل کرد.

حیدری با اشاره به اینکه بحث جمعیت کاملا فرهنگی شده و تصور مردم از زایمان تغییر کرده است، گفت: مدیریت استان باید برای برنامه ریزی و اقدام برای افزایش جمعیت بسیج شود.

معاون وزیر بهداشت تصریح کرد: رشد جمعیت در کشورهای اروپای شرقی در دوره موسوم به دوره پنجره اتفاق افتاد، اما در کشور ما چندین سال از آن دوره گذشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه بحران گیلان نسبت به سایر استان ها بدتر است، ادامه داد: کمتر از یک دهه برای حل مشکل کمبود جمعیت فرصت داریم، بنابراین گفتمان الگو در استان و کشور باید به آن سمت برود. “.

حیدری با تاکید بر پرهیز از افراط و تفریط در افزایش جمعیت مانند سایر مسائل فرهنگی مانند حجاب، گفت: بحث جمعیت یک مسئله ملی است و اگر می خواهیم آینده ایران زنده باشد باید به بحث جمعیت توجه کافی داشته باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید