اسکان بیش از 5 هزار زائر در قرارگاه اربعین قم


ساعت: 11:50
تاریخ انتشار: 1401/06/15
کد خبر: 1895522

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم اعلام کرد؛

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم گفت: این قرارگاه در 5 روز ابتدایی آغاز به کار خود پذیرای بیش از 5 هزار زائر اربعین حسینی در صحن امام حسن عسکری (علیه السلام) مسجد جمکران بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی قربانی کرم در گفت و گو با خبرنگار فردا پدرخوانده، وی از اسکان بیش از 5 هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی در 5 روز گذشته در قرارگاه اربعین قم خبر داد و اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده امسال به مدت 25 شبانه روز میزبان 500 هزار زائر اربعین خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم تا بهترین پذیرایی از زائران را داشته باشیم، گفت: زائران اربعین حسینی در هر ساعت از شبانه روز پذیرای زائران هستند و از غذا و چای گرم 24 ساعته، خدمات پزشکی و دارویی رایگان برخوردار می شوند.

مسئول قرارگاه مردمی اربعین استان قم تصریح کرد: برپایی غرفه های فرهنگی، تبلیغی، کودک و نوجوان، مشاوره، بهداشت و درمان، برگزاری مراسم عزاداری، پذیرایی و ایستگاه صلوات از جمله برنامه های این قرارگاه برای خدمت رسانی به زائران است. اباعبدالله الحسین علیه السلام.

وی گفت: مداحان سیدالشهدا (علیه السلام) می توانند به سایت http://hikarbala.ir و آدرس [email protected] به پیام رسان ایتا و تلگرام مراجعه کنید.

قربانی کرم در پایان خاطرنشان کرد: شماره کارت 5041721112434007 در بانک رسالت به نام قرارگاه مردمی اربعین آماده دریافت پیشنهاد از سوی مردم است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید