اسکان روزانه 500 زائر در موکب امام حسین (ع) هرمزگان


ساعت: 14:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۶
کد خبر: 1897283

مسئول موکب امام حسین (ع) هرمزگان با بیان اینکه روزانه پذیرای 500 زائر هستیم، گفت: اسکان زائران، برنامه های فرهنگی از جمله سرود، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانوادگی، ماساژ درمانی، خدمات خیاطی، صبحانه. و تنقلات برای زائران داریم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طاهره سحور مسئول موکب امام حسین (ع) شهرستان بندرلنگ در گفتگو با خبرنگار هرمز در کربلای معلی اظهار داشت: این موکب سال گذشته به ثبت رسیده و امسال با ارسال به کربلا مو افسوس.
مسئول موکب امام حسین (ع) بندرلنگ گفت: این موکب دارای 50 خادم شامل خواهر و برادر است که از چهارم شهریور اعزام می شوند و موکب از 12 شهریور آغاز و پذیرایی از زائران آغاز شد. در 13 – شما.
سحور با بیان اینکه روزانه پذیرای 500 زائر هستیم، گفت: این موکب تا 6 شهریورماه به فعالیت خود ادامه می دهد.
وی با اشاره به برنامه و فعالیت های موکب امام حسین (ع) در کربلای معلی گفت: اسکان زائران، برنامه های فرهنگی از جمله سرود، نماز جماعت، مشاوره مذهبی و خانوادگی، ماساژ درمانی، خدمات خیاطی، صبحانه و میان وعده های سبک زائران ما داریم.

مسئول موکب امام حسین(ع) بندرلنگ تصریح کرد: نماز صبح، ظهر، مغرب، مغرب و عشا به صورت اجتماع در موکب اقامه می شود و مداحی به صورت مستمر پخش می شود و برنامه های ویژه کودکان یعنی ک. همچنین بسته های بهداشتی نیز بین زائران توزیع می شود که این امر در موکب امام حسین (ع) انجام می شود.

سحور خاطرنشان کرد: موکب امام حسین(ع) در صحن حضرت زینب(س) در کربلا است و منتظر ورود زائران امام حسین(ع) هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید