اسکن غذا مهدوی – افطاری ساده در چهارمحال و بختیاری


ساعت: 11:13
تاریخ انتشار: 1401/01/15
کد خبر: 1819419

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، فرآیند ساده افطاری مهدوی در سراسر استان انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز، حمید محمدی معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با استقبال از فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: و بدون حمایت) در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

وی افزود: این پویش با کمک مردمی و با مشارکت خیران، خیران، دفتر نماینده ولی فقیه در استان و انقلاب، غذای گرم، سبد غذایی و افطاری های ساده تهیه می کند. محافظت و بین نیازمندان توزیع می کند.»
معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان با اشاره به فعالیت 55 آشپزخانه مهدوی در استان ادامه داد: این روزها تمامی مراحل تهیه، پخت و توزیع غذا با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود.

محمدی بابیان اینکه سال گذشته با مشارکت خیران و نیکوکاران 80 هزار غذای گرم و 23 هزار سبد کالا به ارزش 5 میلیارد تن تهیه و به دست نیازمندان استان رسید.

وی با اشاره به شیوه های مشارکت در این پویش افزود: خیرین روستایی می توانند با شماره گیری کد دستوری № 03888877 و یا با شماره کارت بانکی 6037997950030412 در بانک ملی به نیازمندان نذر خود را ادا کنند.

لازم به ذکر است دفاتر کمیته های پشتیبانی استانی و موسسات خیریه نیز آماده دریافت کمک های مردمی هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید