اشتباهات جدی در اطلاع رسانی جریمه های استقلال و پرسپولیس و AFC

اشتباهات جدی در اطلاع رسانی جریمه های استقلال و پرسپولیس و AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌های جداگانه‌ای به کمیته مجوزهای حرفه‌ای اسامی استقلال تهران، پرسپولیس و گل گهر سیرجان را اعلام کرد و به باشگاه‌ها فرصت پاسخگویی تا روز دوشنبه را داد.

بررسی مدارک مالی و حقوقی این باشگاه ها توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا خطر حذف استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا را بیش از پیش جدی کرده است.

این موضوع باعث شد روز جمعه گذشته شهاب الدین عزیزی هادم، رئیس فدراسیون با مدیران عامل سرهابی و سعید عباسی و داریوش مصطفوی، روسای کمیته صدور مجوزهای اولیه و حرفه ای، یک فوریت جلسه ای داشته باشند.

این دیدار در راهروهای وزارت ورزش به پایان رسید تا مصطفوی به همراه مجید صدری و مصطفی آجورلو شواهدی مبنی بر شفافیت مالی و حل و فصل مسائل بین المللی خود ارائه دهند.

از سوی دیگر کنفدراسیون فوتبال آسیا از کمیته مستقل صدور مجوزهای حرفه ای توضیحاتی در خصوص نحوه اعطای مجوز موقت به استقلال و پرسپولیس خواسته است تا آنها درباره روال کاری خود توضیح دهند.

فدراسیون فوتبال تمام سوالات را به عهده خود باشگاه ها گذاشته است تا با برخورد انضباطی برای دخالت در رای گیری کمیته مجوزهای حرفه ای مواجه نشوند تا بتوانند مستقل واکنش نشان دهند.

عزیزی هادم از کارکنان کمیته مجوزهای حرفه ای و روابط بین الملل فدراسیون خواست تا نامه ای در خصوص نحوه اعطای مجوز حرفه ای به باشگاه ها تهیه کنند تا فدراسیون فوتبال به دلیل تخلفات بازرسی AFC محکوم به پرداخت غرامت نشود.

اگر فدراسیون فوتبال ایران در امور مربوط به مجوزهای حرفه ای باشگاه ها مداخله کند یا از ارائه مدارک تخلف کند، با جریمه های سنگینی روبرو خواهد شد و در صورت تکرار تخلفات سازمان لیگ فوتبال ایران، جریمه های بسیار سنگین تری را در پی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید