خطر توقف جدی؛ باید آسیب های مربوط به AFC را ترمیم کنیم/ 3 میلیون و 160 هزار تن در حساب اف اف بود!


ساعت: 10:23
تاریخ انتشار: 14/03/1400
کد خبر: 1810412

دریافت ها و پرداخت هایی در فدراسیون فوتبال وجود داشت که ما از آن بی اطلاع بودیم.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: گفتند فدراسیونی را که چای خشک ندارد تحویل گرفته ایم و آن را غنی کرده ایم اما در حساب فدراسیون فوتبال 3 میلیون و 160 هزار تن است!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ احسان اصولی عضو هیئت مدیره و سخنگوی فدراسیون فوتبال صبح امروز با حضور در برنامه تلویزیونی «در انتهای الوند» گفت: مصوبه هیات مدیره را اتخاذ کنید که البته مورد تایید است. هیئت مدیره.

وی ادامه داد: طی 11 ماه گذشته بارها و بارها مواردی را به عزیزی هادم تذکر داده ایم و در اولین جلسه هیات مدیره از وی خواستیم بر روی بودجه تمرکز کند. سال مالی فدراسیون تا 31 تیرماه است و ما می خواستیم این بودجه در هیئت رئیسه بیاید و به جلسه برود. او موظف شد جلسه را سه ماه برگزار کند که انجام نداد.

هادیم گفت: ما می خواستیم بودجه را به گونه ای تصویب کنیم که فعالیت ها و برنامه ها در چارچوب بودجه باشد و معیار مشخصی وجود داشته باشد اما اتفاقی نیفتاد. طبق اساسنامه، هیئت عالی‌ترین دستگاه اجرایی فدراسیون است و مسئولیت همه امور در فدراسیون بر عهده هیئت مدیره و رئیس فدراسیون است، اما تصمیمات، دریافت‌ها و پرداخت‌ها مواردی بود که ما نمی‌دانستیم.

یکی از اعضای هیات مدیره فدراسیون فوتبال تاکید کرد: گفتند فدراسیونی را که چای خشک ندارد تحویل گرفته ایم و آن را غنی کرده ایم اما وقتی حساب ها را بررسی کردیم دیدیم در یک حساب 160 هزار تن بوده و در حساب دیگر 160 هزار تن بوده است. 3 میلیون بود یکی از دلایل برکناری موقت عزیزی هادم این بود که صداقت و شفافیت در حرف و عمل دیده نمی شد. هیچ چیز را نباید افراط کرد. عزیزی هادم تلاش کرد اما راهی که رفت اشتباه بود.

وی در خصوص تعامل فدراسیون با مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مواردی که در هیئت رئیسه به آن اعتراض داشتیم این بود که فدراسیون باید بیشترین تعامل را با ظرفیت داخلی داشته باشد اما متأسفانه فردی که از سوی فدراسیون منصوب شد، در برنامه با با چه حرف هایی با نمایندگان مجلس برخورد کردند. اخیراً با نمایندگان مجلس جلسه ای داشتیم و فضای همکاری و همیاری از سوی مجلس و دولت ایجاد شد. بخشی از هزینه اعزام تیم ملی به کره جنوبی تامین می شود.

سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه باید تا 10 اسفند ارائه شود و باید با فیفا مذاکره کنیم تا زمان بیشتری صرف شود و ساختارهای قانونی کشور فیفا توضیح داده شود. خطر توقف جدی است، اما ما به این مشکل نگاه خواهیم کرد. شیخ سلمان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا با سید میرشاد ماجدی رئیس این فدراسیون تماس گرفت و تصمیم ما را تایید کرد. مجبور شدیم با AFC تماس بگیریم و متاسفانه این ارتباط قطع شد.

اصولی به فعالیت های اداری فدراسیون اذعان داشت: فعالیت مجدی بر اساس سازمان های اداری کشوری است و حضور وی در فدراسیون مشکلی ندارد و با سازمان بازرسی جلسه ای داشتیم. دیروز شنیدم محتبی هورشیدی سرپرست تیم ملی استعفا داده و البته ندیدم در این باره چیزی نوشته شود. امروز و فردا این را حل خواهیم کرد. فدراسیون باید چابک می بود اما 70 درصد افزایش کادر داشتیم.

یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگی که بارها به عزیزی هادم اشاره کردیم، مربیان تیم ملی بود. مهدی مهدویکیا، وحید شمسایی، علی صنیع و فروزان سلیمانی در قراردادها مشکل داشتند. تا زمانی که کار را شروع نکردند قرارداد نداشتند. با مهدی مهدوی کیا صحبت کردیم و او خواستار دیدن قرارداد شد تا نظر نهایی خود را اعلام کند. تصمیم نهایی برای ادامه همکاری با تیم فوتبال امید بر عهده مهدی مهدوی کیا است.

وی در پایان گفت: تیم ملی فوتبال که نتایج درخشانی کسب کرده است مورد حمایت هیات رئیسه و فدراسیون قرار می گیرد و امیدوارم در دو دوره بعدی مقدماتی جام جهانی پیروز شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید