اشتغال 1500 نفر با احداث نیروگاه 300 مگاواتی در لنده + صدا

ساعت: 13:49
تاریخ انتشار: 14/08/08
کد خبر: 1779710

در گفت و گو با مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور عنوان شد:

تقی زاده گفت: پروژه احداث نیروگاه 300 مگاواتی لنده ظرفیت اشتغال بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیرمستقیم در روند اجرای پروژه را خواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسنعلی تقی زاده در گفت و گو با صبح زاگرس با اشاره به لزوم احداث نیروگاه 300 مگاواتی در لنده اظهار داشت: چند سال پیش همایشی در لنده برگزار شد تا توسعه لنده و برون رفت از بن بست مطرح شود. یکی از مهمترین اهداف این همایش در همین همایش بود که پیشنهاد ما برای احداث نیروگاهی با ظرفیت 500 مگاوات برای اشتغال و توسعه شهر مطرح شد که با احداث این نیروگاه مشکل حل می شود. مشکلات عمده اشتغال و اقتصاد

وی افزود: پیگیری های زیادی در این زمینه انجام شده که متاسفانه در سال های اخیر به اتمام نرسیده است اما با پیگیری های بسیار خوب حجت الاسلام سید محمد محوحد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی. و همکاری خوب وزارت نیرو، ساخت این نیروگاه به جایی رسیده ایم که می توانیم سرمایه گذاری را که شرکت ما انجام خواهد داد محقق کنیم و این آمادگی به وزارت نیرو اعلام شده است.

مدیرعامل شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور گفت: احداث نیروگاه 250 مگاواتی در این شهرستان نیز مورد تایید وزارت نیرو قرار گرفته است. سوخت این نیروگاه گاز طبیعی و سوخت ذخیره گازوئیل خواهد بود که یک نیروگاه ترکیبی با پایه گاز و یک واحد بخار است که محقق خواهد شد.

وی افزود: این پروژه ظرفیت اشتغال بیش از 500 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیرمستقیم در مراحل اجرای پروژه را خواهد داشت که پس از ساخت و بهره برداری 200 نفر به صورت مستقیم و 1000 نفر به صورت غیر مستقیم ایجاد می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید