اشک های بیرانوند پس از خروج از زمین

اشک های بیرانوند پس از خروج از زمین

تیم ملی در پایان نیمه اول با سه گل نتیجه را به انگلیس مقتدر واگذار کرد که اتفاق تلخ این دیدار مصدومیت شدید بیرانوند پس از برخورد با مجید حسینی بود که باعث شکسته شدن بینی علیرضا و تعویض او شد. حسینی. جزئیات این دیدار را می توانید بعد از شروع بازی و بین دو نیمه بخوانید.

اشک های بیرانوند

علیرضا بیرانوند برای جام جهانی و دیدار مقابل ستارگان انگلیسی انرژی و انگیزه زیادی داشت. پس از 17 دقیقه اما بیرانوند به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد و حسینی وارد بازی شد. بیرانوند موقع رفتن خیلی ناراحت بود و گریه می کرد. در این بین چند بازیکن تیم ملی از او دلجویی کردند.

کیروش فهمید که قرار بود چه بلایی سرش بیاید

بعد از مصدومیت بیرانوند و خروج او از بازی، وقتی دوربین کی روش را نشان داد، او سرش را بین دستانش گرفته بود و ناراحتی اش بسیار محسوس بود. کی روش می دانست که یکی از بهترین بازیکنان تیمش را از دست داده است و مطمئنا اگر علیرضا در زمین می ماند می توانست خیلی بهتر از حسینی روی توپ ها کار کند.

شعار علیه کی روش و چزمی

پس از دریافت گل سوم، تماشاگران ایرانی حاضر در ورزشگاه با صدای بلند علیه کی روش و چسمی شعار دادند. کی روش با ترکیب عجیب خود همه را شگفت زده کرد و چسمی عملکرد بسیار ضعیفی داشت و در گلزنی مقصر بود. لازم به ذکر است که در بین دو نیمه کویروس متوجه اشتباه خود شد و 3 تعویض انجام داد. بازیکنانی چون چسمی، کریمی و جهانبخش که عملکرد ضعیفی داشتند، زمین را ترک کردند و کنعانی زادگان، کولی زاده و عزت اللهی وارد زمین شدند.

سردار در نقش مربی

ستاره تیم ملی سردار آزمون جایی در ترکیب اصلی تیم نداشت. سردار اما روحیه خود را بالا نگه داشت و با انرژی مثبت به ملی پوشان انرژی داد. علاوه بر این سردار گاهی به عنوان مربی ظاهر می شد و توصیه های فنی به بازیکنان می کرد.

بیرانوند خطاب به حاج صفی و چشمی: نفس نمی کشم

مصدومیت بیرانوند بسیار شدید بود و او نتوانست به کار ادامه دهد. علیرضا ابتدا قصد داشت به بازی ادامه دهد اما پس از دقایقی متوجه شد که نمی تواند در زمین بماند. در همین لحظه به چشمی و حاج صفی که در کنارش بودند گفت که نمی توانم نفس بکشم و نمی توانم ادامه بدهم.

روح بر حسینی

سیدحسین حسینی اولین تلاش خود را در جام جهانی مقابل تیم بسیار قدرتمند انگلیس که یکی از مدعیان قهرمانی به شمار می رود، به ثمر رساند. پیش از ورود حسینی به بازی، احسان حاج صفی کاپیتان تیم ملی با او صحبت کرد و او را تشویق کرد.

ورزشگاه پر بود

تنها 2 دقیقه مانده به شروع بازی توسط داور برزیلی، ورزشگاه خلیفه دوحه پر شد و صندلی خالی در ورزشگاه باقی نمانده بود.

دیدگاهتان را بنویسید