اصحاب رسانه برای حضور در جشنواره تئاتر فجر باید ثبت نام کنند

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۹
کد خبر: 1799227

ثبت نام رسانه ای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از روز یکشنبه 19 دی ماه آغاز شد و تا 26 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرکز مطبوعاتی چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ثبت نام درخواست کارت ویژه نمایندگان رسانه ها برای حضور در جشنواره چهلم از امروز یکشنبه 19 دی ماه از طریق سایت رسمی جشنواره آغاز و تا پایان سال ادامه دارد. نیمه شب. در روز یکشنبه 17 ژانویه.

برای بازدید از سالن های جشنواره ثبت نام از نمایندگان کلیه رسانه های مرتبط و تکمیل فرم مربوطه جهت صدور کارت الکترونیکی الزامی است.

امسال هم مانند سال گذشته شرایط به گونه ای است که تیم جشنواره علیرغم میل باطنی نمی تواند اصرار به حضور همه فعالان این عرصه داشته باشد، بنابراین در صورت وجود محدودیت های بهداشتی به تماشای آثار جشنواره بپردازند. اعلام شده توسط مراکز رسمی، نامزدها کدی در نظر گرفته می شود که با آن می توانند آثار را از بستر فضای مجازی و بستری که قرار است معرفی شوند، مشاهده کنند. همچنین در صورت عدم محدودیت در تاج و تعیین میزان استفاده از ظرفیت سالن ها، متقاضیان می توانند با دریافت کد نسبت به دریافت بلیط اقدام کنند.

روابط عمومی جشنواره در این مدت کارتی به نمایندگی از اصحاب رسانه صادر خواهد کرد. این کارت ها برای حضور در سالن ها و سالن های نمایش در نظر گرفته شده است و تماشای شخصی نمایش ها تنها با ارائه بلیت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود.

بارگذاری کارت واکسن تاج از رسانه ها برای تماشای آثار جشنواره ضروری است.

چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر ۱۴ تا ۱۵ بهمن ماه به دبیری حسین مسافر آستانه برگزار می شود. اخبار و رویدادهای چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر در سایت fitf.ir قابل دریافت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید