اصلاحات در برابر عملیات نجات حیاتی در کلان شهرها / تجمعات مخرب


ساعت: 11:32
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841841

در هیچ کجای دنیا در شرایط خاصی پذیرفته نمی شود و البته عده ای در صورت بروز حادثه و ایجاد تنش و شایعه پراکنی و دروغ پردازی و تشدید تلفات جانی و روحی قربانیان، ممنوع هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در هیچ کجای دنیا در شرایط خاصی پذیرفته نمی شود و البته عده ای اجازه ندارند در صورت بروز حادثه، با ایجاد تنش و شایعه پراکنی و اکاذیب، تلفات جانی و روحی قربانیان را تشدید کنند.

این در حالی است که از روز حادثه کلانشهر، برخی از چهره های سیاسی جریان اصلاحات با ایجاد بی اعتمادی در بین مردم و رسانه ها، به نشر اکاذیب هایی مانند لقب دادن به مراسم معنوی امام زمان (عج) (در حالی که خودشان جشن میلاد ملکه را می گرفتند). روز) پس از حادثه). و … نه تنها در کمک و تسهیل حادثه نقشی ندارند، بلکه عمدا زمینه آسیب های فردی و روانی افراد را افزایش می دهند.

از سوی دیگر، با انجام داوطلبانه یک تیم فنی و مهندسی حرفه ای، عملیات نفس گیر و خطرناک بر روی پشت بام ساختمان های اطراف کلانشهر آبادان با به خطر انداختن جان خود، حدود 500 نفر با تجمعات غیرمنطقی و شعارهای سیاسی مخرب عملاً دچار وقفه شدند. . در مرکز امدادگران قرار گرفت و جان صدها نفر دیگر را به خطر انداخت.

آیا منطقی است که به کسانی که واقعاً جان و سلامت روان صدها نفر را به خطر می اندازند و ده ها نیروی عملیات میدانی را به خطر می اندازند، اطمینان دهیم؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید