اصلاح خطاهای فنی

ساعت: 13:19
تاریخ انتشار: 14/04/08
کد خبر: 1779170

در پی بروز مشکل در سامانه کارت هوشمند سوخت، سخنگوی وزارت نفت با تایید این مشکل فنی، سامانه کارت سوخت را از زنجیره حذف کرد و اعلام کرد: مردم می توانند با قیمت رایگان و نقدی از خدمات پمپ بنزین ها استفاده کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گزارش های میدانی و مردمی حاکی از آن است که پمپ بنزین ها در اکثر نقاط کشور یک ساعت است که تعطیل و مشغول به کار هستند.

مطالعات این گزارش های رایج را تایید می کند.

تاکنون دلیل رسمی اعلام نشده است اما به نظر می رسد دلیل قطعی این خودرو مشکل فنی سیستم هوشمند سوخت رسانی باشد.

فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز گفت: شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در این خصوص جلسه اضطراری تشکیل می دهد که به محض تشکیل جلسه عمومی اعلام خواهد شد. تمام شده است.”

وزارت نفت درباره قطعی پمپ بنزین ها: سوخت گیری رایگان مشکلی ندارد

علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت درباره اختلال در پمپ بنزین به خبرنگاران گفت: و به صورت نقدی گفت: از پمپ بنزین ها استفاده کنید.

وی افزود: سوخت گیری در پمپ بنزین ها مشکلی ندارد، سوخت گیری مشکلی ندارد و مردم می توانند با قیمت آزاد سوخت گیری کنند.

فروزنده گفت: به مردم این اطمینان را می دهم که برای سهمیه سوخت مردم مشکلی وجود نخواهد داشت و کارشناسان در حال بررسی و رفع مشکل هستند و به محض رفع مشکل به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

فقط سیستم سوخت خارج از مدار است / می توان به صورت رایگان شارژ کرد

امین رضانواز سخنگوی اتحادیه پمپ بنزین های کشور درباره تعطیلی پمپ بنزین ها در سراسر کشور گفت: همه متخصصان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مشغول کار هستند زیرا مشکل نرم افزاری است.

وی افزود: زمان قابل پیش بینی برای رفع مشکل وجود ندارد اما مردم می توانند بنزین و گازوئیل را به صورت رایگان برای رفع مشکل در سیستم تهیه کنند.

رسانه نواز از مردم خواست به هیچ وجه در پمپ بنزین ها تجمع نکنند و گفت: متاسفانه در 8 سال گذشته به دلیل بی توجهی به سامانه هوشمند سوخت این سامانه مستهلک شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید