خطاهای فنی در کار ستاره استقلال!

خطاهای فنی در کار ستاره استقلال!

با توجه به اینکه رافائل سیلوا مدافع برزیلی قراردادش را با استقلالی ها فسخ کرد، انتظار می رفت حضور عارف غلامی در استقلال تمدید شود اما متوجه شدیم این بازیکن در فصل آینده جایی در لیست استقلال ندارد.

پس از این اعلام این شبهه وجود داشت که عارف غلامی به دلیل پست هایی که در صفحه شخصی خود منتشر کرده بود محروم شده یا حداقل اجازه ادامه بازی در آبی پوشان را نداده است اما واقعیت این است که جواد نکونام در ترکیب تیمش حضور دارد. او نامی از عارف غلامی برای فصل آینده نبرده است. این شاید به خاطر اشتباهات این بازیکن در فصل گذشته باشد. به خصوص در دربی تهران. او با ضربه سر توپ را مقابل بایسی آل کثیر زد و همان توپ تبدیل به گل شد و در اینجا آبی ها شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست دادند.

با این شرایط محمدحسین مرادمند از ترکیب فصل گذشته ابقا شد و آبی ها باید حداقل دو مدافع دیگر به ترکیب اضافه کنند. به نظر می رسد عارف آغاسی و سامان فلا در لیست خرید استقلال هستند و مذاکراتی با این دو بازیکن صورت گرفته است. مرادمند که در هفته های پایانی فصل گذشته به بازیکن ثابت و گلزن استقلال تبدیل شد، در فصل پیش رو یکی از اصلی ترین بازیکنان جواد نکونام در خط دفاعی خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید