اطعام بیش از 50 هزار نفر در ویژه برنامه اعیاد غدیر در سبزوار


ساعت: 14:14
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883757

شمس آبادی گفت: بیش از 50 هزار غذای پرس شده توسط گروه های مردمی تهیه و بین مردم توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جواد شمس آبادی رئیس ستاد مردمی جشنواره غدیر سبزوار در گفت و گو با … توس در صبح؛ به گزارش موثق، اطعام یکی از کارهای مهم در گدیر است، افزود: از ابتدای تاسیس این ستاد مردمی در سال 1393 تاکنون 50 هزار پرس وارد شده است.

وی بابیان اینکه ستاد بزرگداشت مردم غدیر برای برگزاری هرچه باشکوه این عید بزرگ مجموعه اقداماتی را در سبزوار در نظر گرفته است، ادامه داد: اجرای طرح جشن های عید 110 کوچه 110 به نیت امیرالمومنین(ع) یکی از اقداماتی است. برنامه هایی که با حضور مردم در بیش از 130 نقطه سبزوار به بلوغ رسیده است.

شمس آبادی در ادامه تاکید کرد: برای ایجاد فضایی شاد و شاد در صبح روز غدیر خم موکبی با عنوان پیاده روی عید مبارک از آستان امامزاده شعیب تا آستان شهیدان سبزوار انجام می شود.

وی همچنین از اهدای بیش از یک میلیارد ریال در مراسم ها و به صورت قرعه کشی خبر داد و تصریح کرد: هزینه اعطای این جوایز توسط اتحادیه های صنفی در راستای ترویج فرهنگ غدیر در جامعه جمع آوری شد.

شمس آبادی بابیان اینکه استفاده از زبان هنری یکی از بهترین راه ها برای ترویج و تعمیق باورها در ذهن کودکان به ویژه کودکان است، گفت: بر اساس این اصل، اجرای دینی امام حق، مروری بر زندگی پربرکت امیرالمؤمنین از بدو تولد تا غدیر به مدت چهار روز در سبزوار محبوس خواهد بود.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید