اطلاعیه نظارتی درباره گرانی بسته های اینترنتی اپراتورها


ساعت: 20:49
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820456

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی تعرفه اینترنت اپراتورهای ارتباطی را اعلام کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در پی افزایش تعرفه برخی بسته های اینترنتی، تعدادی از اپراتورهای ارتباطی در حال افزایش آگاهی مردم و مصرف کنندگان در مورد نحوه اعمال مقررات و رعایت حقوق مصرف کننده هستند.

1 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقررات جدیدی در مورد تعرفه اینترنت تصویب نکرده است و قیمت آن به گونه ای تعیین شده است که اپراتورهای بخش خصوصی قیمت خدمات و بسته های اینترنت را تعیین کنند. در سقف و کف

2. افزایش اخیر قیمت اینترنت ثابت برخی اپراتورها در دست بررسی است، بنابراین در صورتی که خارج از چارچوب قانونی (مصوب 95 و 96) باشد، بلافاصله اصلاح و برای متخلفان جریمه قانونی در نظر گرفته می شود.

3. با توجه به اینکه تامین شرایط لازم برای خدمات با کیفیت و پایدار توسط اپراتورها یکی از وظایف اصلی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است، توجه مصرف کنندگان عزیز را باید به این نکته جلب کنیم که بر اساس مقررات مصوب سال های گذشته، اپراتورها حق برخورداری از بسته‌های خدماتی این بود که به دلیل شرایط رقابتی برخی از آنها تعرفه‌های بسیار پایین‌تری دریافت می‌کردند، اما اکنون با چند برابر شدن هزینه‌ها ادامه سرمایه‌گذاری و پاسخگویی به مصرف رو به رشد مشترکان با چالش جدی مواجه شده است. ادامه این روند قطعا دسترسی مردم عزیزمان به خدمات با کیفیت و پایدار را با مشکل مواجه خواهد کرد.

4. در عین حال لازم است اپراتورهای ارتباطی با در نظر گرفتن شرایط اقشار مختلف جامعه و حتی الامکان بخشی از منابع مالی لازم را از طرق دیگر و با هماهنگی این سازمان رعایت کنند. با حداقل افزایش قیمت بر اساس چارچوب مصوب. فراموش نکنید که برای توسعه شبکه هزینه کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید