اطمینان از تکرار سقوط فرودگاه بغداد تنها با خروج کامل ایالات متحده از منطقه امکان پذیر است.

ساعت: 16:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794433

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هشترود تاکید کرد: دولت آمریکا مسئول شهادت سردار سلیمانی است و باید مراقب باشد که این اتفاق تکرار نشود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام اباذری رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هشترود در گفتگو با خبرنگار آناج با تسلیت شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: گرما همچنان برای مردم ایران و البته برای همه سرد نیست. آزادگان جهان و مرهمی بر این زخم تا انتقام سخت نخواهند ماند.

وی گفت: همه می‌دانند که حاج قاسم در سراسر منطقه و منطقه از شخصیت‌های تأثیرگذار بود و دشمن بر این باور بود که با کشتن او می‌توان از این همه نفوذ جلوگیری کرد، در حالی که حاج قاسم تربیت‌شده انقلاب اسلامی و تربیت شده مکتب امام بود. خمینی (این مکتب اصیل، مکتب عدالت و زیر بار قدرت نرفتن و زیر بار ظلم و ستم نرفتن و مکتب حق و مکتب استکبار ستیزی است. امروز این مکتب است. پیروان زیادی در سراسر جهان دارد.

اباذری افزود: شاید مهمترین ویژگی حاج قاسم شناخت عمیق مکتب امام خمینی(ره) و ایمان راسخ ایشان به راه امام و رهبری باشد. حاج قاسم تجسم عملی راهبردها و سیاست های رهبر عزیز انقلاب و مجری سیاست ها و اهداف ایشان در جهان اسلام بود.

وی با بیان اینکه حاج قاسم شاگرد اتم مکتب امام و مجری دیدگاه امام در عرصه جهاد، مبارزه و مقاومت اسلامی بود، تاکید کرد: مقاومت اسلامی هم اسلامی است و هم مردمی. مقاومت امام خمینی (ره) کاملاً اسلامی و متکی بر توان و ظرفیت مردم است. تدبیر امام در تقابل با برنامه‌های ملی‌گرایانه و ملی‌گرایانه بود که رویکردهای غیرمردمی و حکومت‌محور دارد که از سوی ملت‌ها برنمی‌خیزد و از موانع اجتماعی در میان مردم استفاده نمی‌کند. در حالی که طرح اسلامی امام (ره) متکی بر مردم و توده‌ها بود، امام (ره) آن را به گفت‌وگو با افرادی چون شهید سلیمانی تبدیل کرد.

این استاد دانشگاه گفت: امروز که یک سال از شهادت ایشان می گذرد، هم دوست و هم دشمن اذعان می کنند که شهید حاج قاسم برای دشمن بسیار خطرناکتر از خود حاج قاسم است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی هشترود در پایان خاطرنشان کرد: دولت آمریکا مسئول شهادت سردار سلیمانی است و باید مراقب باشد که این اتفاق تکرار نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید