اظهارات جواد نکونام: در سخت ترین گروه لیگ قهرمانان قرار داریم

218005 138 خبر خاکستری

جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با الغرافه گفت: از AFC و عربستان برای میزبانی خوبشان تشکر می کنم. امیدوارم شرایط فوتبال به گونه ای پیش برود که تیم ما بازی های خاص خود را داشته باشد. ما در عربستان سعودی بسیار دوستانه و دوستانه بازی می کنیم و از فدراسیون فوتبال عربستان برای مهمان نوازی که از ما می شود تشکر می کنیم. امیدوارم تیم های عربستانی به ایران بیایند تا آنها را بپذیریم.

وی گفت: با تیم خوب و با کیفیت الغرافه بازی می کنیم که بازیکنان خوبی دارد. می دانیم که اگر نادیده بگیریم شرایط برایمان سخت می شود. حریفی با بازیکنان باکیفیتی که دارد می تواند بازی را تغییر دهد و کار را برای ما سخت کند.

نکونام ادامه داد: باید متمرکز و با کیفیت بازی کنیم. حریف مربی خوب و سرشناسی دارد که بسیار محبوب است. می دانیم فردا بازی سختی خواهیم داشت و کیفیت بازیکنان و مربی الغرافه کار ما را سخت می کند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: عزت الله که امیدوارم در جام جهانی برای ایران بدرخشد در الغرافه بازی خواهد کرد. امیدوارم شرایط بازی به گونه ای باشد که بتوانیم حریف را مهار کنیم و از نقاط ضعف او استفاده کنیم و موفق شویم.

وی گفت: تیم ما سخت ترین گروه مسابقات است و تیم ها شرایط نزدیکی دارند. ما می دانیم که از این مسابقات چه می خواهیم. هیچ حریفی را دست کم نمی گیریم و سخت نمی گیریم و بازی به بازی پیش می رویم. باید با تمام تمرکز وارد مسابقات شویم. بازیکنان ما با تلاش و تمرکز می توانند بهترین عملکرد را داشته باشند.

نکونام گفت: در آستانه مسابقاتی هستیم که هر روز و هر مسابقه برای ما تجربه خاصی است. ما پارسال اینجا بودیم و تلاش می کردیم تا به مرحله گروهی برسیم اما بازی های سختی که در مرحله گروهی داشتیم کار را برایمان سخت کرد. امسال دوباره موفق شدیم در آسیا باشیم و تجربه گذشته را داریم. ما از سال گذشته درس گرفته ایم و آماده ایم از اشتباهات خود درس بگیریم و موفق شویم. امسال متفاوت خواهد بود و ما برای موفقیت خواهیم جنگید.

او گفت: ما تیم متفاوتی هستیم. دو سال است که نتوانستیم بازیکن جدیدی به تیم خود اضافه کنیم اما امسال توانستیم بازیکنان جدید و خوبی جذب کنیم. البته عده ای رفته اند و حالا ما قدرت جدیدی داریم و باید کیفیت خود را در مسابقات نشان دهیم.

نکونام گفت: سال گذشته در آسیا به دلیل کمبود بازیکن نتوانستیم از تعداد زیادی استفاده کنیم و به بازیکنانمان استراحت بدهیم. در حالی که سال گذشته تیم جوانی بودیم، بسیاری از بازیکنان ما برای اولین بار در آسیا بازی کردند، اما اکنون باتجربه‌تر هستیم و تجربه در این مسابقات به ما کمک زیادی می‌کند.

وی گفت: در سه سالی که در فولاد بودم سعی کردیم تیم قابل احترامی در لیگ ایران باشیم که به نظرم موفق بود. حالا بازیکنان ما باید فقط به فکر بازی باشند و از حضور در این تیم خوشحال باشند. این مسابقات و با تیم های خوب بازی کنیم و بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید