اظهارات عجیب مجتبی سرآسیایی روز جدید

اظهارات عجیب مجتبی سرآسیایی

فجرسپاسی محتبی سراسایی سرمربی شیراز گفت: روزهای حساس زیادی در تاریخ فوتبال شیراز و استان فارس خواهیم داشت. تیم محبوب دهه فجر شهید سپاسی مزین به نام شهید والامقام حاج مجید سپاسی تعداد زیادی از بازیکنان تاثیرگذار و با کیفیت فنی و اخلاقی فوتبال ایران را معرفی کرد. این باشگاه یک پایگاه بزرگ فرهنگی و ورزشی در فوتبال کشور است و باید در لیگ برتر کشور با افتخار و سربلندی به حیات خود ادامه دهد.

سراسایی در خصوص حضور مسئولان در تمرینات تیمش گفت: از استاندار فارس، استاندار شیراز و همچنین مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان فارس که در جمع حاضران حضور داشتند تشکر می کنم. بازیکنان و باشگاهی که انرژی مثبت زیادی به تیم دادند.«امیدوارم این حمایت ها به پایان برسد و هر چه بیشتر مجموعه را تشویق کند.

سرآسیایی ادامه داد: از سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر فارس و رئیس هیئت مدیره و سرهنگ فلا مدیرعامل محترم باشگاه که علیرغم مشغله کاری شبانه روزی پیگیر کار تیم هستند کمال تشکر ویژه را دارم. “

سرمربی تیم فجر با بیان اینکه بقای فجر نیازمند عزم جدی در استان است، گفت: لیگ برتر در پایان فصل با عزت حفظ می شود.

این حساسیت و حس خوب استقامت تیم در پایان فصل در کل باشگاه کاملاً محسوس است، از مدیرعامل محترم گرفته تا سایر اعضا. سراسایی گفت: همه اعضا سوگند یاد کرده‌اند و متحد هستند تا این کار بزرگ را به بهترین نحو ممکن به پایان برسانند.

از همان ابتدا با تمام ست تکرار کردیم که تا پایان لیگ هیچ اشتباهی نداریم و با تمرکز و تلاش کامل شبانه روزی به گونه ای ادامه می دهیم که خدای ناکرده در پایان لیگ هیچ کاری نکردیم. لیگ و من پشیمانم که چیزی نخوردم.» گفت: اگر این کار را می‌کردیم، نتیجه بهتری می‌گرفتیم، بنابراین با تمام تمرکز و پتانسیل به‌گونه‌ای ادامه می‌دهیم که در پایان پشیمان نشویم.

سرمربی فجسپاسی تاکید کرد: به همکاران پرتلاش و بازیکنان پرانرژی و معنوی تیم خدا می گویم که تمام تلاش خود را برای موفقیت گذاشته اند و از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و در این روزهای سخت ما را به آینده امیدوارتر می کنند. .

دیدگاهتان را بنویسید