اظهارات عجیب در مورد نیمار در یک روز جدید

اظهارات عجیب در مورد نیمار

اینکه برخی کریستیانو رونالدو را بهتر از لیونل مسی می شناسند و برخی دیگر فکر می کنند که مسی بهتر از رونالدو است، یک ارزیابی رایج در دنیای فوتبال است، اما ممکن است کسی را که بازیکن دیگری را بهتر از لیونل مسی می شناسد، نشناسید.خوب از ستاره های سابق رئال. مادرید و بارسلونا و این دقیقاً همان کاری است که کافو مدافع راست سابق برزیلی اکنون انجام داد.

کافو معتقد است که هموطنش نیمار از نظر فنی هم از لیونل مسی و هم از کریستیانو رونالدو بهتر است، در حالی که مهاجم 28 ساله پاری سن ژرمن تنها یک امتیاز از مسی و رونالدو جلوتر است که آخرین قرارداد او است که او را به بهترین شکل تبدیل می کند. بازیکن گران قیمت به تاریخ فوتبال تبدیل شده است.

کافو به مارکا گفت: نیمار از نظر فنی بهتر از مسی و کریستیانو رونالدو است. او فقط باید رهبر بهتری در تیمش باشد و مسئولیت را بر عهده بگیرد. به نظر من یک فوتبالیست باید 100 درصد زندگی خود را وقف فوتبال کند. من خودم را بهتر از نیمار نمی‌دانم، اما معتقدم بهتر از سایر مدافعان راست زمانم بودم، زیرا تمام زندگی‌ام وقف فوتبال بود. نیمار فقط باید یک فرمانده و کاپیتان مسئول تیمش باشد.

موضوع دیگری که کافو در مورد آن اظهار نظر کرد، بازگشت هموطنش دنی آلوز به بارسلونا است. آلوز 38 ساله که در سال 2016 بارسلونا را ترک کرد و به یوونتوس پیوست، به عنوان بازیکن آزاد به نوکمپ بازگشت و کافو معتقد است هموطنش می تواند کارهای زیادی برای تیم آبی و سفید کاتالان ها انجام دهد.

او گفت: دنی آلوز بهتر از من است و با تجربه زیاد به بارسلونا کمک زیادی خواهد کرد. او ممکن است سن زیادی داشته باشد، اما هنوز در شرایط بدنی عالی است و فکر می‌کنم این خرید عالی برای بارسا خواهد بود.»

دیدگاهتان را بنویسید