تصمیم عجیب نیمار در مورد آینده اش

تصمیم عجیب نیمار در مورد آینده اش

نیمار قصد جدایی از پاری سن ژرمن را ندارد و تا پایان قراردادش در این تیم خواهد ماند.

پس از تمدید قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن، رسانه های فرانسوی مدعی شدند که این باشگاه قصد فروش نیمار را دارد، چرا که این بازیکن برزیلی فصل گذشته عملکرد خوبی نداشت و از شکوفایی فاصله زیادی دارد. رسانه ها همچنین از تمایل نیمار برای جدایی از پاری سن ژرمن خبر دادند و حتی شایعاتی مبنی بر بازگشت ستاره برزیلی به بارسلونا به گوش رسید.

با این حال روزنامه فرانسوی اکیپ گزارش داد که نیمار قصد جدایی از پاری سن ژرمن را ندارد و تا پایان قراردادش با این باشگاه ادامه خواهد داد. بر اساس این گزارش، ستاره برزیلی سالانه 50 میلیون یورو دستمزد خالص از تیم پاریسی دریافت می کند، رقمی که هیچ باشگاه دیگری در اروپا توان پرداخت آن را به نیمار ندارد. در واقع او تصمیم گرفت در پاریس به کار خود ادامه دهد و این در حالی است که مدیران باشگاه تمایلی به ادامه همکاری با او ندارند و منتظر دریافت پیشنهاد خوبی برای فروش این بازیکن هستند که باعث ناراحتی شدید نیمار شد.

نیمار تصمیم گرفت به کار خود در پاری سن ژرمن ادامه دهد چرا که این روزها باشگاه فرانسوی تغییرات زیادی را پشت سر می گذارد و با تغییر احتمالی سرمربی، بسیاری از بازیکنان از آینده خود در این تیم مطمئن نیستند.

دیدگاهتان را بنویسید