اظهارات عجیب معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره سردار آجورلو

اظهارات عجیب معاون حقوقی باشگاه استقلال درباره سردار آجورلو

فرشید سمیعی گفت: سردار آجورلو در این مدت زحمات زیادی برای استقلال کشید که بر هیچکس پوشیده نیست; اگر امروز استقلال در بالای جدول قرار دارد و مدعی اصلی قهرمانی در لیگ بیست و یکم محسوب می شود، نقش این مدیر توانمند و پرتلاش غیرقابل انکار است.

وی افزود: متأسفانه جریان سمی به دنبال به چالش کشیدن زحمات و خدمات مدیرعامل استقلال و رسیدن به اهداف شوم خود است؛ آنها به دنبال شکست آجورلو نیستند، بلکه به دنبال به حاشیه راندن استقلال هستند تا تیم را در مسیر موفقیت نگه دارند، زیرا حاشیه نشینان می دانند. خیلی خوب که آجورلو در حال حاضر ستون و چادر اصلی استقلال است.

معاون حقوقی استقلال گفت: آجورلو آبروی خود را از دست داد و به استقلال آمد، خیلی ها نمی دانند، اما قبل از اینکه مدیریت باشگاه استقلال را برعهده بگیرد، یکی از چهار تیمی بود که شرایط مالی بسیار بهتری نسبت به استقلال داشت و نتیجه آن در سال‌های اخیر: «آن‌ها به استقلال خیلی بهتر از پیشنهاد او برای همکاری پیشنهاد دادند، اما او همه آنها را رد کرد.

سمیعی گفت: آجورلو معتقد بود در سال های اخیر به استقلال و هوادارانش ظلم شده است به همین دلیل برای حفظ حقوق این تیم مدیرعامل استقلال شد. اجازه ندهید این آزار و اذیت ادامه پیدا کند.

وی تاکید کرد: از زمانی که به استقلال آمده است با افراد زیادی برای کسب حق استقلال مبارزه کرده است، او برای منافع استقلال با افرادی می جنگد که خیلی ها جرات ندارند به چشمان آنها نگاه کنند. غرور، حیثیت، آبروی تمام سال های حکومتش را به خاطر استقلال وسط گذاشت، اما چیزی نگفت.

معاون حقوقی استقلال گفت: همیشه به ما می گوید از فشار و اختناق روی استقلال صحبت نکنیم تا هواداران نگران نباشند به اندازه کافی روزانه با مشکلات مواجه هستند و ما آمده ایم تا این مشکلات را حل کنیم.

سمیعی افزود: هر روز برای استقلال بحران و حواشی ایجاد می کنند، نباید بگوییم کجا هستند. باید گفت آنها همه جا هستند و از همه ابزار خود برای براندازی استقلال استفاده می کنند اما آجورلو می ایستد و برای افتخار استقلال به هیچکس باج نمی دهد.

وی در پایان گفت: هواداران استقلال باید زرنگ باشند. این را گفتم تا همه بدانند برای شکست دادن استقلال بسیج شده اند و سرمربی تیمشان هر روز با مشکلات ریز و درشت مواجه می شود، اما آجورلو می ایستد و اجازه نمی دهد کسی مثل چند سال پیش عمل کند. فاجعه برای استقلال

دیدگاهتان را بنویسید