پشت صحنه آخرین صحبت های معاون حقوقی باشگاه استقلال

پشت صحنه آخرین صحبت های معاون حقوقی باشگاه استقلال

ضرب الاجل اخیر و جدی کنفدراسیون فوتبال آسیا برای استقلال و پرسپولیس برای تایید مدارک این دو باشگاه برای صدور جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا در سال 2022، مدیران باشگاه استقلال را به برخی موارد مشکوک کرده است.

فرشید سمیعی مشاور حقوقی استقلال در این باره صحبت کرد و گفت این سوال برای باشگاه استقلال پیش آمده که چطور در فصول گذشته لیگ قهرمانان آسیا اسناد این باشگاه تایید می شد اما حالا امسال برای استقلالی ها مشکل ایجاد کرده اند!

یادآوری می کنیم که در سال های گذشته باشگاه استقلال همیشه در هفته های پایانی تا زمان صدور مجوز حرفه ای طلبکاران خود را پرداخت کرده و در نهایت موفق به اخذ مجوز حرفه ای خود شده است. اما ظاهرا این بار شرایط با سال های قبل متفاوت است.

سمیعی در بخشی دیگر از صحبت های خود ورود کنفدراسیون فوتبال آسیا را به دلیل رد مجوز حرفه ای از سوی کمیسیون اولیه فدراسیون دانست! این وکیل در باشگاه استقلال صحبت می کند و می گوید که امسال مدارک باشگاه استقلال با شرایط کاملتر و بهتر نسبت به سال های گذشته تهیه و به فدراسیون ارسال شده است و اگر زودتر مجوز صادر می شد، AFC اصلا وارد نمی شد. در این موضوع

شنیده ها حاکی از آن است که مشکلات مربوط به اخذ “حقوق تبلیغات محیطی” توسط استقلال از فدراسیون و سازمان لیگ برتر، ممکن است برخی از افرادی را که پیش از این درگیر این موضوع بودند، با مسئولان باشگاه استقلال به مخالفت رسانده و در اعزام استقلال شیطنت کنند. اسناد باشگاه

البته همه اینها شایعه و گمانه زنی است اما باشگاه استقلال اعلام می کند که اشخاص حقوقی این مجموعه هرگونه احتمالی را در خصوص عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال جدی خواهند گرفت.

دیدگاهتان را بنویسید