اظهارات مهم سرمربی استقلال جنجالی شد

اظهارات مهم سرمربی استقلال جنجالی شد

حواشی جدایی پیروز گوربانی از رایکا بابل ادامه دارد و بعد از اینکه پیروز گوربانی گفت این باشگاه از بازیکنان برای حضور در این تیم پول می گیرد، حالا برنامه فوتبال وان به این موضوع پرداخته است.

در این برنامه مجتبی پورباش – مجری – با منیری مالک باشگاه تماس گرفت و خواستار توضیح درباره این پرونده شد که با این توضیح همراه شد: تکلیف وی باید مشخص شود. ما امشب یک جلسه فوق العاده داشتیم و متوجه شدیم که سوال اساساً اشتباه است. چند روز بعد زنگ زدم و آقای قربانی (پیروز) زنگ زد و گفت به این بازیکن نگاه ویژه ای بکن و او بازیکن بومی است. این بازیکن البته در لیگ دوم بازی می کرد و بر این اساس به او گفتم به عنوان بازیکن تستی او را نبینید و بازی های دوستانه را تماشا کنید و اگر خوب است از او استفاده کنید. الان شنیدم برای بازی بوشهر 20 میلیون داده اند. البته گفتند کارت بازی من در فلان تاریخ صادر شده است. این تناقض وجود دارد و بازی ما بوشهر قبل از تاریخی است که کارت بازی او صادر شده و چرا باید قبلاً پول می داد. آقای گوربانی شما اخراج شدید و باشگاه اصلا شما را نمی خواهد پس دنبال چه هستید؟

رحمانیان، پدر بازیکنی که گفته می شود در این برنامه حضور داشت، توضیح داد: آقای نجف زاده، باشگاه چطور است؟ اقای نتای همان باشگاهی است که آقای نجف زاده سرپرست تیم با تشرف به روستای ما 300 میلیون گرفت! برای چه چیزی چک می کنند؟ من تمام مدارک را دارم.

پورباش همچنین مدعی است که از باشگاه رایکا بابل رسید با مهر باشگاه دریافت کرده و این مبلغ دریافت شده که نشان از پرداخت این مبلغ دارد. با این حال مدیرعامل باشگاه رایکا این موضوع را بومی گرایی خواند و گفت که با این موضوع برخورد می کنند و در صورت دریافت پول پول آنها مسترد خواهد شد.

منیری، مالک باشگاه رایکا بابل در پاسخ به اینکه نتایج مسجد زاده مدیرعامل باشگاه برای پایان ماجرا به والدین این بازیکن چک ارائه کرده است، گفت: سوال بسیار جالب شد. مطمئن باشید برنامه شما به هفته آینده نمی رسد و به سرعت پیگیری خواهم کرد. الان از حقوق مدیرعاملم اطلاعی ندارم و از آن دفاع می کنم اما اگر بدانم تخلفی صورت گرفته قاطعانه برخورد می کنم. الان دارم حرف میزنم مطمئن باشید تا 48 ساعت آینده این موضوع را بررسی خواهم کرد و در برنامه هفته آینده شما به وضوح بیان خواهم کرد.

باید دید در پایان ماجرا چه اتفاقی می افتد و در نهایت چه کسانی پول را در باشگاه رایکا بابل دریافت می کنند و تکلیف ادعای پیروزمندانه قربانی در این زمینه چه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید