اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از قرعه کشی

اظهارات جنجالی سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از قرعه کشی

خوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با ذوب آهن گفت: همه چیز در زمین رخ داد، دربی بود، شدت خاصی داشت. چیزهایی را از احساسات بازیکنان فهمیدیم، درباره نکاتی صحبت کردیم اما نتوانستیم آنها را کنترل کنیم.

وی ادامه داد: گاهی اوقات فکر می کنم در درک خود از فوتبال اشتباه می کنم. در فوتبال باید بازی های باکیفیتی برای هواداران ارائه کنیم. ما باید برای مردم ارزش قائل شویم. ارزش شامل صادق بودن با مردم و افرادی است که به فوتبال علاقه دارند.

مورائیس توضیح داد: ما سعی کردیم در زمین عملکرد خوبی داشته باشیم، گاهی انجام می دهیم و گاهی نه، قصد ما این است که بهترین کار ممکن را انجام دهیم، فکر می کنم ممکن است اشتباه کنیم، باید در مورد اشتباهات صحبت کنیم. فکر کنید و از موقعیت بعدی به طور موثر استفاده کنید.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: از باشگاه می خواهم در بازی برگشت قیمت بلیت را افزایش ندهد زیرا دوست داریم هواداران ذوب آن در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: روز خوبی را سپری کردیم، برتری نسبت به حریف داشتیم، همچنان در حال یاد گرفتن توپ های بلند هستم، بازی جذابی بود. باید به بازیکنان و هافبک هایم تبریک بگویم زیرا آنها جایگزینی ندارند و کاری که انجام می دهند فراتر از انتظار است. تیم رفتار خوبی داشت اما نحوه گلزنی ما رقت انگیز بود و بازیکن ما تمرکز کمتری داشت.

مورائیس درباره گل های سپاهان گفت: تاکنون مقابل قهرمان لیگ و قهرمان حذفی و چند حریف بازی کرده ایم. تنها بازی ای که از آن ناراحتم، بازی مقابل فولاد بود که مستحق 3 امتیاز بودیم اما این اتفاق نیفتاد.
هدف ما 15 امتیاز از 5 بازی بود. ممکن است برای هر تیمی اتفاق بیفتد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: می خواهیم کیفیت تیم را بالا ببریم و بتوانیم به اهداف بهتری برسیم، برخلاف نتایجی که گرفتیم، از امتیازات راضی نیستم، شایسته امتیازات بهتر بودیم، آنجا کار دیگری از دست ما بر نمی آید و باید برای بازی بعدی آماده شویم.

وی در مورد خط حمله سپاهان گفت: نظر من این است که کیفیت تیم باید ارتقا پیدا کند، تیم های مقابل ما دفاع کردند و به ما فضا ندادند، روی این موضوع کار می کنیم، تیم به یک سوم دفاعی حریف می رسد. اما در نهایت چیزی، چیزی که ما می خواهیم، ​​به آن نمی رسیم، گاهی اوقات آخرین تصمیم یا آخرین پاس مشکل ساز است، به جای کاهش سرعت، آنها می توانند شوت کنند.
گردش کار ما در حالت تدافعی و تهاجمی خوب است. در مورد جزییات فردی مشکل داریم که باعث شده امتیاز کمتری بگیریم اما با کار و تمرین قدم به قدم این مشکل را حل خواهیم کرد.

مورائیس توضیح داد: بازیکنان ربات نیستند و باید به آنها زمان بدهیم تا کیفیت خود را نشان دهند، باید به پیشرفت های کوچکی که در آینده نزدیک بزرگتر می شوند راضی باشیم. مهم این است که نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم، اما از این بازی راضی نیستم و باید آن را بهتر کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره خستگی برخی از بازیکنان گفت: فکر می کنم به خاطر تیم ملی بازیکنان ما به نام های سلمانی، زکی پور و موگانلو مجبور شدند روز قبل از بازی به تهران بروند تا به سفارت اتریش بروند و آنها با ماشین برگشتم و چند ساعتی در راه بودیم البته این بهانه نیست و برای اطلاع گفتم; بازیکنان باید همیشه در دسترس تیم ملی باشند چون باید از کشورشان دفاع کنند.

وی تصریح کرد: این بازیکنان تمام تلاش خود را کردند، من از عملکرد مغانلو راضی هستم، او در حال پیشرفت و تلاش است، گل آسانی به ثمر نرساند، پیشرفت و ضربه آخر بسیار خوب بود، فشاری روی مغانلو احساس نمی کنم. ، او در حال پیشرفت در آینده نیز گل های بیشتری به ثمر خواهد رساند. با تشکر از هواداران برای حضور با وجود قیمت بلیط.

دیدگاهتان را بنویسید