اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان: از طرف گل محمدی عذرخواهی می کنم

اظهارات جنجالی سرمربی سپاهان: از طرف گل محمدی عذرخواهی می کنم

خوزه مورایس سرمربی سپاهان در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: فکر نمی کنم نیازی به صحبت درباره حساسیت این بازی داشته باشم. احساسی که در مورد این اتاق دارم این است که می توانم کنجکاوی را در چهره هر فردی ببینم. من از حضور شما (خبرنگاران) انرژی زیادی می گیرم. ببینیم فردا چی میشه انتظارات من از بازی فردا این است که انتظار یک بازی خوب را داشته باشم. دو تیم خوب به مصاف هم می روند و امیدوارم دیداری مثال زدنی برای مردم ایران باشد.

وی افزود: بازی فردا یک بازی دیگر است. ما باید بازی کنیم و مهم نیست با چه تیمی بازی کنیم. باید بجنگیم و قطعا بازی جذابی خواهد بود. جالب است که ببینیم بازی چگونه شروع می شود و چگونه به پایان می رسد.

سرمربی تیم سپاهان در پاسخ به این نکته که برد مقابل پرسپولیس برای هواداران سپاهان بسیار مهم است، گفت: می دانیم که هر بازی متفاوت است. این بازی غیر لیگی است و رقابتی متفاوت است و هر دو تیم برای یک هدف می جنگند. برای هواداران این بازی ارزش دیگری دارد و مهم است، اما ما باید برویم و اهدافمان را دنبال کنیم تا برنده شویم. مهم نیست با چه تیمی بازی می کنیم. می دانم که می گویید این بازی برای هواداران مهم است، اما هواداران می خواهند ما در همه بازی ها برنده باشیم. پس مهم نیست. برای من مهمتر از به دست آوردن آن اشتیاق و علاقه ای است که وجود دارد.

مورائیس درباره رکوردهایش در تیم سپاهان نیز گفت: قبول دارم که زیاد به این مسائل فکر نکردم. تمرکز من روی رکورد نیست، بلکه روی کیفیت تیم است. باید ببینیم چه می شود. قصد من ثبت رکورد نیست، بلکه هدفم رسیدن به اهداف روزانه است. این برای من مهمتر است. شاید همین باعث شد ما رکورد بزنیم، اما به آن فکر نمی کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا می توان از ترکیب متفاوتی در بازی استفاده کرد و آیا می توان جام حذفی را فدای قهرمانی لیگ برتر کرد و روی آن بازی ها تمرکز کرد؟ وی تصریح کرد: تا به حال گفته ام که دنبال چیز خاصی نیستم تا روز خاصی داشته باشم. گفتم مسابقه متفاوتی بود. چون مقابل حریفی متفاوت بازی می کنیم. نه فقط برای این بازی، بلکه هر بازی متفاوت است زیرا ما مقابل حریف متفاوتی بازی می کنیم. وقتی من آمدم شما متفاوت بودید و من از شما انرژی گرفتم و این باعث شد که کنفرانس را جور دیگری شروع کنم. آرامش و انرژی که از شما گرفتم باعث شد همایش را اینطور شروع کنم. در مورد مسابقه، بله، گفتم که روز متفاوتی بود، اما فقط یک روز است. ما باید آنها را خرج کنیم و به آرزوهایمان برسیم. ما چیزی را قربانی نمی کنیم. من اینجا آمدم تا زندگی کنم، نه برای نابودی. ما می دانیم که همه چیز در دنیا درست نیست، اما می توانیم همه چیز را اینجا درست کنیم. دو رقابت وجود دارد (اشاره به جام حذفی و لیگ). چرا باید یک نژاد را نابود کنیم؟

سرمربی پرتغالی سپاهان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر عدم حضور گل محمدی در نشست خبری توضیح داد: سوال سختی بود; اما معلوم است که دفاع نمی کنم اما برای من هم پیش می آید. برای من اتفاق افتاد که خارج از اصفهان بازی کردیم و به مسابقه نرسیدیم. دلیلش را نمی دانیم؛ شاید جلسه مهمی داشتند. من هم می دانم که شما هم قابل احترام هستید و جزو فوتبال هستید. از آنجایی که قبل از بازی در حال گرم کردن هستیم، باید در جلسه شرکت کنیم. من به عنوان سرمربی از طرف سرمربی پرسپولیس عذرخواهی می کنم. مطمئن شوید که دلیل خاصی وجود دارد.

وی ادامه داد: از نظر آمادگی و اینکه باید ذهنیت درستی داشته باشیم; از وقتی آمدم فقط سبک بازی برایم مهم نیست، بلکه نوع زندگی مردم و شاد بودن و خندان بودنشان هم مهم است. من حتی با چالش هایی روبرو هستم که دوست دارم مردم را در یک روز خوب ببینم. وقتی انتظار دارم روز خوبی داشته باشم اما این اتفاق نمی افتد. من فکر می کنم باید برای شخص دیگری خوب بوده باشد و برای این خوشحالم. برای من هر روز نیست شادی دیگران مرا خوشحال می کند و به همین دلیل همیشه لبخند می زنم. گاهی می گویم چرا غمگین باش، شاید یکی دیگر را ناراحت کند. من عاشق این انرژی و شادی هستم. این نگاه من به دنیاست. گاهی اوقات لازم نیست فقط مراقب خود و دیگران باشیم. وقتی در ترکیه بودم بر اثر عارضه مغزی داشتم میمردم. از آن روز به بعد به این فکر کردم که همه را خوشحال کنم.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: از حضور هوادارانمان در بازی دوستانه قبلی مقابل زنیت بسیار سپاسگزارم. من دوست دارم دوباره آن اشتیاق را ببینم. من هم به هواداران پرسپولیس خوش آمد می گویم و برای آنها بهترین ها را آرزو می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید