رئیس: آمریکایی ها از یک طرف پیغام می دهند که ما برای توافق آماده هستیم و از طرف دیگر به لیست تحریم ها اضافه می کنند / هواپیمای 72 نفره راه اندازی و بساز.

رئیس: آمریکایی ها از یک طرف پیغام می دهند که ما برای توافق آماده هستیم و از طرف دیگر به لیست تحریم ها اضافه می کنند / هواپیمای 72 نفره راه اندازی و بساز.

سید ابراهیم رئیسی در اجتماع مردمی هسته های جهاد و پیشرفت در جماران حسین، همزمان با سالروز فرمان امام راحل مبنی بر جهاد سازندگی و یاد و خاطره همه شهدای جهادگر، گفت: جهاد سازندگی نقش مهمی در حفاظت از دشمنان جهان دارد و دارای خلاقیت است. ، نوآوری و ابتکار در شهر و روستا.

وی از جهاد سازندگی به عنوان خط حسنه امام راحل یاد کرد و گفت: دولت از گروه های جهادی حمایت مالی و حقوقی می کند و برای این منظور شورای جهاد سازندگی راه اندازی کرده ایم.

رئیس جمهور ادامه داد: هرگاه به قول پیر جماران و جانشین قانونی وی عمل کردیم، در این زمینه ها موفق بودیم و هر جا برخی به دستور دیگران عمل کردند، موفقیتی حاصل نشد.

به گفته رئیسی، بهره بردن از آموخته ها و پس انداز های دیگران بسیار درست است، اما باید برای نسخه دیگران درست عمل کنیم، بنابراین نیروهای سرافراز ما در دانشگاه ها باید این را رعایت کنند.

وی با اشاره به بازدید خود از شرکت هواپیماسازی در اصفهان گفت: با تلاش شبانه روزی جهادگران ظرفیت تولید هواپیما با 72 سرنشین در کشور را داریم که هم برای بازار داخلی قابل استفاده است. و برای صادرات “

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تحول شناختی، تغییر ساختارها و تغییر در فرآیندها، گفت: برخی فرآیندها به عنوان مثال مردم را ناامید می کند و به گفته برخی کارشناسان اکنون یک برنامه نیمه تمام 50 ساله در کشور داریم. گره ها را باز کنید.

رئیسی گفت: امروز که آمریکایی‌ها رسما اعلام می‌کنند فشار حداکثری به طرز فجیعی شکست خورده است، یعنی انقلاب اسلامی در مسیر پیروزی و پیشرفت است. آمریکایی ها در حال کوچک شدن و ضعیف شدن هستند.

او گفت: «تحریم‌ها تاکنون نتوانسته ما را محدود کند.

وی گفت: از اینکه آمریکایی‌ها این پیام را می‌دهند که ما آماده مذاکره و توافق هستیم و به فهرست تحریم‌ها اضافه می‌کنند، تعجب می‌کنم.

رئیسی با انتقاد از عملکرد مقامات کاخ سفید گفت: دنیا باید به ما این حق را بدهد که به آمریکایی ها اعتماد نکنیم زیرا آنها پیمان را زیر پا می گذارند.

وی با تاکید بر اینکه محور حرکت کشور تولید است، گفت: گروه های جهادی باید حرکتی ماندگار در رونق تولید داشته باشند تا با فعال شدن اقتصاد روستا، دهقان در روستا بماند.

به گفته رئیس جمهور، جهادگران باید برای تولید مبتنی بر علم و فناوری بسیج شوند.

رئیسی با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان و جلوگیری از خروج آنان از کشور، گفت: باید کشور را در حوزه فناوری جذاب کنیم که فارغ التحصیلان نه تنها کشور را ترک نکنند، بلکه کسانی که برای بازگشت به خارج از کشور رفته اند نیز از کشور خارج نشوند. “

وی افزود: در کشاورزی و تامین مواد غذایی نیازمند استقلال هستیم و این نیازمند کار جهادی است.

رئیس جمهور با اشاره به لزوم ایجاد اشتغال حداقل برای یک میلیون نفر در سال در کشور، گفت: باید با کار جهادی، اشتغال خانگی و صنایع دستی را به ویژه در روستاها ارتقا دهیم.

رئیسی با تاکید بر اینکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور تولید شود، گفت: در این زمینه نیز نیازمند حرکت جهادی هستیم و از همه کسانی که تجربه ساخت مسکن دارند استقبال می کنیم.

وی کاهش چشمگیر تلفات کرونا را مرهون کار جهادی دانست و خاطرنشان کرد: قطعاً می‌توانیم در عرصه‌های دیگر نیز موفق باشیم، زیرا ما پیروان مکتب خود می‌توانیم شهید سلیمانی باشیم.

رئیس جمهور استعدادیابی را یکی از وظایف جهادگران برشمرد و بر لزوم ارتباط دانشگاه با روستا، صنعت، کشاورزی و صنعت تاکید کرد: پایان نامه های دانشگاهی باید وارد زندگی مردم شود و دانش و مهارت به کارهای اجرایی متصل شود. .

رئیسی مناطق آزاد و گردشگری را از دیگر فرصت های گروه های جهادی برشمرد و گفت: نیروهای جهادگران و دانشجویان بسیجی نیازمند شفاف سازی با جهاد هستند.

در این دیدار که تعدادی از وزرا، مسئولان و جمعی از گروه ها و تشکل های جهادی امام خمینی (ره) حضور داشتند، 650 نفر از مردم و گروه ها و جهاد سازندگی حضور داشتند و 10 نفر از آنها به نمایندگی از این گروه ها به بیان نگرانی ها، نگرانی های خود پرداختند. و مشکلات

دیدگاهتان را بنویسید