اعتبار پاسپورت اربعین چقدر است؟


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: 1401/06/17
کد خبر: 1896013

رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا در خصوص مدت اعتبار گذرنامه ویژه اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط تا روز اربعین اعتبار دارد و از فردای اربعین زائران نمی توانند با این گذرنامه وارد عراق شوند، البته کسانی که قبل از روز اربعین با این گذرنامه وارد عراق شده اند، گذرنامه ها از کشور خارج شده و وارد عراق شده اند، می توانند با همان گذرنامه به کشور بازگردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی ذوالقدری رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجه در خصوص مدت اعتبار گذرنامه ویژه اربعین گفت: گذرنامه ویژه اربعین فقط تا روز اربعین اعتبار دارد و از فردای اربعین زائران نمی توانند با این گذرنامه وارد عراق شوند. . در روز اربعین با این گذرنامه خارج شده و وارد عراق شده اند، می توانند با همان گذرنامه به کشور بازگردند.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که اگر افراد ممنوع الخروج هستند برای شرکت در مراسم اربعین حسینی چه باید بکنند، گفت: از سال گذشته این امکان برای شهروندان وجود دارد که ببینند آیا در سیستما ممنوع الخروج هستند یا خیر. پلیس من» اگر فردی ممنوع الخروج شده است باید به پلیس گذرنامه مراجعه کند تا بررسی کند که این ممنوعیت از کجا صادر شده و در صورت امکان هماهنگی و کمک به بررسی و رفع مشکل کند.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید