سطح خدمات مدارس بر اساس مصوبات مشخص می شود/ اعتبار مورد نیاز برای برچیدن مدارس تابعه چقدر است؟


ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899021

در جلسه مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید، بحث و بررسی قیمت خدمات مدارس نیز از دیگر محورهای این جلسه بود و مقرر شد قیمت گذاری و تعیین تعرفه ها بر اساس مصوبات و مصوبات صورت گیرد. دیدار نمایندگان شهرداری ها، آموزش و پرورش و وزارت کشور. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ در جلسه مربوط به آغاز سال تحصیلی جدید به ریاست «محمد محبر» معاون اول رئیس جمهور که با حضور وزیر آموزش و پرورش، روسای سازمان برنامه و بودجه، اداری و استخدامی کشور برگزار شد. همچنین کارمندان سایر نهادهای ذیربط، یوسف نوری، وزیر امراش و پورش گزارشی از آخرین آمار شاگردان، مربیان و معلمان کشور، فضای مورد نیاز برای ایجاد امکانات آموزشی و تجهیزات لازم برای مدارس و زمستان ارائه کردند. باغ ها

در ادامه این جلسه با تشریح و بررسی اقدامات انجام شده برای رسیدگی به وضعیت بازماندگان آموزش و پرورش گزارشی از بازگشت 164 هزار دانش آموز به آموزش و پرورش به ویژه در استان سیستان و بلوچستان با کمک خیرین و جهادگران ارائه شد. گروه ها.

استفاده از روش های «آموزش ترکیبی» و استفاده از فضای مجازی و آموزش حضوری برای رفع نیازهای آموزشی و نیز تعیین روستای مرکزی در مناطق پراکندگی جمعیت و اتخاذ تدابیر لازم. خدمات ایاب و ذهاب از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود که مقرر شد تا پایان سال جاری اعتبارات لازم برای انحلال مدارس شبانه روزی به ویژه مدارس بالای 10 دانش آموز اختصاص یابد. قرار است وزارت آموزش و پرورش، خیرین و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و 5800 آبخوری و آبخوری با کمک این خیر در مدارس مستقر شود.

در این جلسه گزارشی از کمبودها و نیازهای دانشگاه فرهنگیان در سال جاری اعم از خوابگاه، آموزشی، کمک آموزشی، رفاهی و اداری و همچنین اقدامات لازم برای تخصیص فضاهای جدید و اعتبارات لازم برای ساخت و ساز ارائه می شود. مدارس و دانشگاه فرهنگیان بحث و تصمیم گیری خواهد شد.

اعضای مجمع همچنین درباره کادر آموزشی، مربیان بهداشت و کادر خدماتی و سرایدار مدارس تصمیماتی اتخاذ کردند.

بحث قیمت سرویس مدارس نیز از دیگر محورهای این جلسه بود و مقرر شد قیمت گذاری و تعیین تعرفه ها بر اساس مصوبات و جلساتی بین نمایندگان شهرداری ها، آموزش و پرورش و وزارت کشور باشد.

نماینده پلیس راهور همچنین گزارشی از اقدامات انجام شده برای سهولت در تردد در ابتدای سال تحصیلی ارائه کرد و تاکید کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی اقدامات لازم را برای تسهیل تردد و جلوگیری از تردد همزمان در معابر و خیابان های هر منطقه انجام داده است. به عنوان آغاز سال تحصیلی



دیدگاهتان را بنویسید