بازگشایی مدارس بر اساس مصوبات ستاد کل کشور انجام می شود

زمان: 18:13
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803362

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه:

ماشالا پروین در خصوص بازگشایی مدارس که طبق وعده داده شده با اندکی تاخیر مواجه شد، گفت: تمامی برنامه ها بر اساس مصوبات ستاد ملی تاج و تخت اجرا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماشالا پروین در گفت و گو با مرصادنیوز درباره بازگشایی مدارس که طبق وعده داده شده با اندکی تاخیر انجام شد، گفت: تمامی برنامه ها بر اساس مصوبات ستاد ملی تاج و تخت اجرا می شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود: بر این اساس مقرر شد مدارس در ستاد ملی تاج بازگشایی شوند و آموزش و پرورش کرمانشاه طبق تاریخ اعلام شده نسبت به بازگشایی مدارس اقدام کند.

وی گفت: اکنون که رنگ بندی استان کرمانشاه در تاج زرد شده است، در صورت بدتر شدن شرایط، بدون شک ستاد فرماندهی تاج تصمیم می گیرد که ما بر این اساس عمل کنیم.

پروین گفت: اکنون که نگاه کلی بر بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل های آموزش بهداشت است، کرمانشاه نیز آمادگی برگزاری کلاس ها به صورت حضوری را دارد.

وی گفت: البته مدارس استان کرمانشاه باید از روز شنبه گذشته به صورت حضوری باز می شد اما به دلیل برودت هوا ستاد بحران و استان تعطیل شد اما اکنون که هوا خوب است مدارس همچنان باز است و طبق روال عادی نگهداری می شود. خواهد بود.

پروین خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه فاصله اجتماعی باید رعایت شود مدارس با جمعیت زیاد نمی توانند در یک روز در همه کلاس ها حضور پیدا کنند و طبق برنامه مدیر مدرسه گروه بندی می شوند.

وی افزود: در حال حاضر حدود 90 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله دوز اول و دوم واکسن کراون را دریافت کرده اند و مشکلی در این زمینه نداریم اما برای واکسیناسیون دانش آموزان 9 تا 12 سال ابتدایی به محض انجام وزارت بهداشت اعلام کرد با هماهنگی علم پزشکی اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید