کار با کارکنان واکسینه نشده بر اساس مصوبات ستاد تاج و تخت کشور / مقام اول خراسان شمالی در پوشش واکسیناسیون کشوری

ساعت: 14:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۰
کد خبر: 1791254

ستاد مبارزه با کرونا استان در خراسان شمالی برای اولین بار با حضور استاندار جدید برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک، محمدرضا حسینی نژاد استاندار خراسان شمالی صبح امروز در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان با اشاره به اینکه جایگاه استان در شاخص های بهداشت عمومی خوب است، اظهار داشت: اشکال مختلف بیماری یکسان و فاصله اجتماعی و تزریقی است. واکسن ها از جمله این راهکارها هستند.

حسین نژاد در ارتباط با فرهنگ سازی بر لزوم واکسیناسیون در جامعه تاکید کرد و گفت: مردم بدانند که واکسیناسیون باعث بیماری بیشتر و آسیب به سلامت دیگران نمی شود.

وی با اشاره به آمادگی استان برای مقابله با موج بعدی بیماری عروق کرونر گفت: برخورد با کارکنانی که تاکنون واکسینه نشده اند بر اساس مصوبات ستاد ملی و استانی بیماری های قلبی و عروقی انجام می شود. در مراحل مختلف.”

همچنین سید جواد پورنگی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، با بیان اینکه خراسان شمالی رتبه اول کشور را در زمینه واکسیناسیون دارد، گفت: آمارها نشان می دهد که واکسیناسیون در کاهش عوارض و مرگ و میر موثر است.

وی ادامه داد: روند بیماری عروق کرونر در استان رو به کاهش است اما عادی سازی باعث افزایش شیوع این بیماری می شود و مردم باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید