همه کارکنان دولت باید به کار بازگردند / از کارکنان واکسینه نشده جلوگیری کنند

زمان: 15:13
منتشر شده در: 14/07/27
کد خبر: 1777523

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور در بخشنامه ای گفت که باید همه کارکنان واکسینه شوند و از شنبه اول آبان از حضور افرادی که حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده اند جلوگیری می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ طبق اعلام سازمان اداری و سازمان استخدامی ، طبق اعلامیه ، ساعات کار روزانه کارکنان همچنان از 7:30 تا 14:30 است.

این بخشنامه از مقامات اجرایی و نهادها می خواهد که واکسیناسیون کارکنان و خانواده های آنها را به دقت زیر نظر داشته باشند و بر جلوگیری از حضور کارکنانی که از شنبه (1 نوامبر) حداقل یک دوز واکسن دریافت نکرده اند ، تأکید شد.

طبق دستورالعمل سازمان اداری و سازمان استخدامی ، رعایت پروتکل های بهداشتی مانند استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از کارکنان الزامی است.

به گزارش ایرنا ، در سال 2009 ، با تشدید شیوع بیماری عروق کرونر قلب در کشور ، ماندن در خانه و رعایت توصیه های بهداشتی مهمترین توصیه برای جلوگیری از شیوع این بیماری همه گیر است.

در همین راستا ، ستاد ملی تاج در مورد حضور افسران کاهش ترافیک یا حضور افراد در مجموعه دولتی تصمیم گیری کرده است. در ابتدا ، ساعات کار محدود بود و هر روز از 8 به 13 تغییر می کرد. سپس ، با گسترش همه گیری در آوریل 2016 ، حضور کارکنان دفتر به یک سوم و دو سوم کاهش یافت و اولویت کارکنان مبتلا به بیماریهای زمینه ای و خاص بالای 60 سال و زنان باردار و مادران مبتلا به کودکان زیر 6 سال

از ابتدای ژوئن 1999 و کاهش نسبی تاج در کشور ، وضعیت عادی شده و دولت با صدور بخشنامه ای از دستگاه های اجرایی خواسته است تا مطابق پروتکل های بهداشتی کارکنان در محل کار حضور داشته باشند ، اما ساعت کار آنها هفت است. و 30 دقیقه تا محدود به 14 و 30 دقیقه بود و این روش هر بار با تغییر رنگ شهرها و استانهای مختلف تغییر می کرد. .د.

0e84f829 1cf1 410d bd4f 348321242e5d خبر خاکستری
انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید