اعتراض باشگاه فولاد به زشتی بازی با پرسپولیس

عارف عارف نیا مدیر حقوقی باشگاه فوتبال خوزستان در گفت و گو با رسانه های این باشگاه در خصوص اتفاقات شب گذشته در دیدار تیم های فوتبال و پرسپولیس تهران گفت: اولین سوال من این است که در این چند روز که مسابقات برگزار شد چه گذشت. مورد بازدید بینندگان قرار گرفت، ما با حضور بینندگان موافقیم. بله، اما چرا هفته گذشته بازی ما و سایر بازی ها بدون جمعیت بود؟ هیچ مشکلی برای اجرای بازی نداشتیم و به نظرم ضرر بزرگی به تیم هایی که در هفته اول میزبان بودند به خصوص فولاد خوزستان بود.

وی افزود: دیروز متوجه شدیم که درصد هواداران در تهران بیش از هر جای دیگری 50 درصد است. چرا باید اینقدر بین تیم ها تفاوت ایجاد کنند و امیدوار باشند همه چیز برابر باشد. با این حال فکر می کنم هواداران در بازی دیروز بالای 50 درصد بودند که در این مورد نیز بر خلاف عدد اعلام شده است.

عارف نیا افزود: متاسفانه دیروز در 90 دقیقه بازی به سرمربی و کادر فنی بازیکنان ما توهین و فحاشی شد، آیا هواداران باید به ورزشگاه بیایند تا به سرمربی و بازیکنان اینطور فحاشی کنند؟ قطعا باشگاه ما از طریق مراجع قانونی نسبت به این خشم اعتراض خواهد کرد و امیدواریم در هیچ یک از مسابقات شاهد صحنه های مشابه نباشیم. اعتراض خود را کتبا به سازمان لیگ و مسئولان مربوطه ارسال می کنیم و امیدواریم در همان ابتدای لیگ با این رفتار بد برخورد قاطع شود تا درس عبرتی برای تمام فوتبال ایران شود.

وی در پایان در خصوص اعتراض باشگاه به حضور سینا اسدبیگی در تیم پرسپولیس گفت: طی نامه ای به کمیته محترم انضباطی نسبت به حضور آقای سینا اسدبیگی اعتراض کرده ایم بنابراین در صورت پیروزی تیم ذوب آچان در صورت پیروزی با فسخ غیرموجه بازیکن و احتمالاً فسخ قرارداد پرسپولیس، می‌توانیم از قانون استفاده از بازیکنان غیرمجاز پرسپولیس استفاده کنیم و امتیاز را به نفع فولاد تغییر دهیم. واحد حقوقی باشگاه مثل همیشه حافظ حقوق باشگاه فولاد خوزستان است.

دیدگاهتان را بنویسید