اعتراض شدید فرهندجی به تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

اعتراض شدید فرهندجی به تدوین آیین نامه رتبه بندی معلمان

مشکلات اصلی رتبه بندی معلمان در اندیشه معاصر را در ادامه بخوانید. اگرچه رتبه بندی معلمان باعث رضایت معلمان و مربیان و بهبود وضعیت معیشتی و ارتقای آنها می شود، اما برخی از کارشناسان کاستی هایی در این زمینه دارند.

فرج کمیجانی، دبیرکل انجمن فرهنگی اسلامی ایرانی در توئیتی درباره مفاد نظام طبقه‌بندی معلمان که به شدت تنظیم شده و کسب رتبه‌های چهارم و پنجم تقریباً غیرممکن است، نوشت.

در آیین نامه آیین نامه رتبه بندی معلمان به هیچ وجه از نظرات کارشناسی فرهنگیان استفاده نشد.

دیدگاهتان را بنویسید